Vandaag merkte ik dat de achterruitwisser van mijn break het wel deed maar niet meer helemaal in zijn ruststand terugkeerde. Toen ik bij een stop de achterruit opende(ja die werkt nog prima) merkte ik dat de wisser handmatig moeizaam heen en weer te bewegen was. alles gaat erg zwaar. Ik krijg het gevoel dat er iets gesmeerd moet worden. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Auto: Citroen C5 Break Aut. 2.0HDIf Exclusive
Opties: Automatisch, Akoestisch en Dynamisch Pack
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 265000
Kleur: zwart
Beste
Vandaag merkte ik dat de achterruitwisser van mijn break het wel deed maar niet meer helemaal in zijn ruststand terugkeerde. Toen ik bij een stop de achterruit opende(ja die werkt nog prima) merkte ik dat de wisser handmatig moeizaam heen en weer te bewegen was. alles gaat erg zwaar. Ik krijg het gevoel dat er iets gesmeerd moet worden. Heeft iemand hier ervaringen mee?

V.I.P.

Auto: C5 Break - 2.2 HDI 170 PK Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 146000
Kleur: Grijs
KPH: Voor + Achter
Ik had dat ook. WD40 erop, handmatig even heen en weer bewegen......opgelost!
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak