Wat betreft LCP, ik rij niet mee als deelnemer. Vind de andere kant veel leuker. In het begin van de trailer sta ik naast de partytent.
De rally starte dit jaar vanuit abdij Rolduc, Heerlen. Vandaar naar Lille, waar we drie dagen verbleven en uiteindelijk weer eindigde bij het abdij.
Volgend jaar weer, ook de C5 mag meedoen! Bij interesse wil ik er alles over vertellen.
Citroën Specialist & Sponsor


Berichten: 935
Lid geworden op: 27 mei 2006 00:52
Auto: Citroen C6 3.0V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: G
Versnellingsbak: BVA6
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:
Garage Johan Oldenhage B.V. Tarwestraat 9 2153 GE Nieuw Vennep
Berichten: 5300
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
KPH: Achter
Locatie: Glanerbrug
Daar werd ik in het Cifo café hard over uitgelachen toen ik stelde dat ik met mijn C5 mee zou mogen doen, maar hij voldoet inderdaad al een tijdje aan de voorwaarden.
Leuk stukje trouwens!
Leuk stukje trouwens!
C4GP 2.0 16V LPG-G3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 05 feb 2009 20:22
Auto: C5 Break Prestige 2.0 16V
Opties: puur
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10203
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 214.000
Kleur: EYTC Gris Orageux
Ik begreep tijdens de filmavond dat alleen Citroëns die niet meer in productie zijn,
mee mogen doen. De C5 phase 1/2 zou daarmee een twijfelgeval zijn.
(de C6 mag binnenkort wel mee)
JW
mee mogen doen. De C5 phase 1/2 zou daarmee een twijfelgeval zijn.
(de C6 mag binnenkort wel mee)
JW
Berichten: 695
Lid geworden op: 16 feb 2012 00:25
Auto: Citroen C5
Opties: nog standaard
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 190000
Kleur: grijs metalic
Locatie: Emmerich am Rhein Dld.
De Le citroen presse is een prachtige rit.
Ik heb in 1989 ook mee gereden met mijn Lomax en afgelopen jaar reed mijn DS 21Super5 ook weer mee met mijn neef er in .
In de Lomax was het een avontuur wat het heeft de gehele rit geregend en geen dak op de auto, ik heb toen gaten in de vloer moeten maken om het water kwijt te raken.
Het is een mooie rally maar wel duur wat inschrijf geld betreft.
Het fotootje links is van de rally, het schild staat tussen de ruitjes in.
Ik heb in 1989 ook mee gereden met mijn Lomax en afgelopen jaar reed mijn DS 21Super5 ook weer mee met mijn neef er in .
In de Lomax was het een avontuur wat het heeft de gehele rit geregend en geen dak op de auto, ik heb toen gaten in de vloer moeten maken om het water kwijt te raken.
Het is een mooie rally maar wel duur wat inschrijf geld betreft.
Het fotootje links is van de rally, het schild staat tussen de ruitjes in.
Huidige voertuigen,Volkswagen T5.1 multivan bj 2008 , DKW Hummel (1960), Lomax 2-4 (1973), BMW r25-3 (1952),
Berichten: 693
Lid geworden op: 09 jun 2010 05:24
Auto: Kia Ceed Break 1,6GDi PHEV DynamicPlusLine
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
kilometerstand: 74 310
Kleur: Blauwachtig grijs
Locatie: Nw. Lekkerland
Zo staat het op de website:JWHofnar schreef:De C5 phase 1/2 zou daarmee een twijfelgeval zijn.
en ook:Met een Citroën die nu al klassiek is of dat nog moet worden.
verder staat er:Alle modellen die niet meer worden geproduceerd, hebben in potentie de status van een klassieker en zullen dus worden toegelaten.
.Heeft u een Citroën die nog wel in productie is en wilt u al in 2013 meedoen met Le Citron Pressé? Informeer bij de organisatie naar de mogelijkheden.
Het draait dus om de definitie van "Model". En verder lijkt de grens boterzacht
Wij hebben er in ieder geval zin in met een "Model" in de veilige zone, een GS Club Break.
Adri


