Beste forumleden,
Sinds ik (met een originele cd) de software van mijn RT4 heb ge-update naar 8.20 krijg ik bij het opstarten van het systeem het Magneti Marelli logo i.p.v. het Citroën logo zoals voorheen. Hoe kan dit, en nog veel belangrijker, wat valt hier aan te doen zodat ik weer het Citroën logo in beeld krijg?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.

C5club Newbie

Auto: C5 2.0 HDIF 16v Ligne Business
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 120000
Kleur: Zilver metallic
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
dat logo krijg ik ook altijd
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Dat is aan te passen met het programma RTx.
Ook bij mij ging dat een keer mis, ik kon het op die manier weer terugkrijgen naar het Citroën logo.
Soms helpt het als je de SW 8.20 opnieuw inspeelt, heb je dat al geprobeerd? Doe dat altijd met lopende motor.
En heb je al een USB aansluiting op je RT4 gemaakt? Dan is het aanpassen van het logo simpel en kun je ook makkelijk flitsers inspelen.
Groet,
JW
Ook bij mij ging dat een keer mis, ik kon het op die manier weer terugkrijgen naar het Citroën logo.
Soms helpt het als je de SW 8.20 opnieuw inspeelt, heb je dat al geprobeerd? Doe dat altijd met lopende motor.
En heb je al een USB aansluiting op je RT4 gemaakt? Dan is het aanpassen van het logo simpel en kun je ook makkelijk flitsers inspelen.
Groet,
JW