Niet lullig bedoeld hoor, maar volgens mij spring je van de hak op de tak.
dat werkt niet zo goed bij diagnose van een probleem.
Heel in het begin postte ik een aantal dingen die je moest controleren, waaronder:
heb je de kvs temp sensorwaarde al bekeken bij koude motor?
Een te rijk of te arm mengsel kan net zo goed overslaan ontsteking veroorzaken.
je moet beginnen bij de kvs temp en evt valse lucht, zoals ik ook al in het begin aangaf.
De bobine laat maar even buiten beschouwing.
De voorte lambdasonde is juist in open loop bij koude motor, en ook dat postte ik al eerder

Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie
website