[ph1] Carkits ... de bomen en het bos.
Hallo,
ik wil in mijn phase 1 uit 2001 (met RD2 ?) een carkit inbouwen en de muziek (+ navigatie) van mijn iPhone afspelen.
De iPhone zit op een toegankelijke plaats en het liefst hou ik de bediening via de telefoon, dat ben ik gewend en gaat razendsnel (veilig). De navigatie (Waze) zit op mijn iPhone en die werkt prima samen met de iPod in de telefoon. Nu wil ik alleen alle geluid van de iPhone over de speakers hebben.
Ik heb al wat draadjes zitten lezen hier en mijn oogkas gevallen op de Parrot MKi-9100, maar volgens mij verloopt alles dan via de Parrot ... bovendien heb ik dan weer een extra schermpje erbij .... Ik lees dat je bediening op de telefoon houdt als je via de AUX van de radio werkt ? Of via bluetooth, wat dan weer storingsgevoelig kan zijn ?
En voor wat betreft het carkit gedeelte ... zelfs dat zou wat mij betreft via de telefoon kunnen. Eigenlijk zoek ik dus een iets wat communiceert (audio) met de radio en ook een microfoon heeft, want via de speaker bellen op de iPhone is niet optimaal.
Ik ben heel benieuwd naar jullie bevindingen of adviezen, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
De iPhone zit nu in een Brodit houder (+ lader) dus ik heb wel degelijk de voorkeur om niet via stekkers te werken (dus bluetooth ?)
Die Brodit ziet er zo uit :