C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Buitenspiegels

Bericht door douglas »

Bij deze heb een vraag misschien is het al behandeld maar ik kan het niet vinden.Ik wilde chrome buiten spiegels (buitenhuis)aanschaffen maar ze vragen hier belachelijk veel geld voor de installatie (setje kost 61 euro montage 200 euro) is het moeilijk zelf te doen of valt dat wel mee ,heeft iemand hier ervaring mee? bij voorbaat dank! zag op nl citroen site dat ze er 82 euro incl montage voor vragen
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Re: Buitenspiegels

Bericht door Menno »

Komt neer op kapjes vervangen ....
Lijkt mij geen rocket science ;)

Montage 200 euro is m.i. gestoord :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door douglas »

gewoon de kappen eraf trekken??
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Re: Buitenspiegels

Bericht door Menno »

Ja, met gepast geweld , zitten met "lipjes" vastgeklikt , soms helpt een platte schroevendraaier ....
Als je de chroom exemplaren koopt en bekijkt zie je precies waar het vast zit ;)

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door douglas »

ok thnx voor de snelle reactie !!!!
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 130
Lid geworden op: 15 mar 2008 11:26
Auto: C5 1.8 16v Dynamique Tourer
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 178.000
Kleur: zwart
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door duijvel »

die van mij moest ook vervangen worden, heb ik via Internet besteld, werd thuisbezorgd, en heb ik toen door mijn garage, de alhier soms wel verguisde Stadionplein in Amsterdam, er op laten zetten. zag zelf al snel dat ik er niet aan moest beginnen, Stadionplein deed het voor € 40. Was ik heel blij mee want als je dat zelf doet ben je er zomaar een middag -al vloekende- mee bezig.
good luck !Y
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door douglas »

ah dat vloeken ken ik hm, zal anders nog maar even rondvragen hier!
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Re: Buitenspiegels

Bericht door Menno »

82 euro incl. montage bij de dealer is toch een net bedrag :smt193

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door douglas »

dat is zeker een net bedrag , maar helaas hier in frankrijk 262 euro :shock: :shock: :shock:
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Re: Buitenspiegels

Bericht door Menno »

Ha ok, dat was mij niet helemaal duidelijk :shock: :shock:
Bij mijn C5-3 heb ik het nog niet zelf gedaan, bij mijn C5 PH1 wel, het is wat priegelen maar goed zelf te doen hoor, niet bang zijn dat er iets kapot gaat, gewoon met beleid ...

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door douglas »

zoals je zeg:t met beleid maar altijd een beetje angstig met een nieuwe auto! snap gewoon ook het prijsverschil niet ben ook al mijn garage aan het contacten over dit verschil tussen nl en franse prijzen gewoon schandalig vind ik het! snap dat ze geld moeten verdienen , maar om mij een poot uit te draaien die net bij hen een nieuwe auto heeft gekocht vind ik toch wel erg ver gaan!
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Re: Buitenspiegels

Bericht door Menno »

Ben ik helemaal met je eens ....

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2012 17:11
Auto: tourer exclusive 2.0 ltr
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 28000
Kleur: zwart nacre
C5club Fan
C5club Fan
Re: Buitenspiegels

Bericht door douglas »

Zo spiegelkappen erop laten zetten bij citroen en niet voor 262 euros maar voor 80 all in verkoper wilde denk ik extra geld verdienen voor de baas.... maar nu het erop zit weet ik eigenlijk niet of ik het wel mooi vind :lol: :lol: :lol: :lol:
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Re: Buitenspiegels

Bericht door Peebee »

Dat scheelt een hoop euro's,
kan je weer andere leuke dingen mee doen.. :smt023
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
Plaats reactie