is onlangs afgebroken en moet dus vervangen worden....
(ja de dealer maar dat kost meteen € 50,00
en wie weet heeft iemand 'm nog liggen)
Ik hoor 't wel,
http://www.nu.nl/algemeen/2747671/zorge ... autos.html" onclick="window.open(this.href);return false;Klaverblaadje schreef:Ze stelen gewoon de foto's van een site en gebruiken die voor een eigen advertentie.
JW''Het aantal slachtoffers en bijna-slachtoffers per maand is bij ons op één hand te tellen, maar het zijn er altijd wel twee en soms ook wel vijf of zes."
het is ook geen goedkope uitvoering hoorEW schreef:ik vind het wel erg veel geld voor een auto in België....