Het klepje (dat op de bumper zit boven de koplampsproeier aan de bestuurderszijde) hing nog maar net aan het veertje te bungelen. Ik begrijp na het lezen van diverse draadjes hierzo dat ik geluk heb dat ik hem niet kwijt ben geraakt.

Wat ik overigens een goeie tip vind is om te kijken of je de klepjes kunt vastmaken aan iets anders zodat bij het eventueel losraken de klepjes niet kwijtraken.
Maar goed, nu vraag ik me af hoe ik dit moet repareren. Normaal begin ik gewoon ergens en dan zie ik wel maar in deze vraag ik me af hoe ik die sproeier er uit krijg, ik bedoel in de "omhoog-stand". In de ingetrokken stand zie ik te weinig om een idee te krijgen hoe dit te repareren is.
Nu ik dan deze vraag heb gesteld, dan ook meteen de vraag of iemand een foto heeft van hoe het eigenlijk moet zitten, misschien mis ik wel iets van een onderdeeltje of veerklem... Geen idee eigenlijk. Dit gezegd hebbende: op het moment dat die uitschuifstangen er uit zijn kan ik natuurlijk aan de andere kant kijken hoe het zit.

Ik weet dat er al het nodige is besproken over die bewuste klepjes, maar ik kan op deze vraag (nog) geen antwoord vinden. Alvast bedankt voor de reacties!