De sensor doet het weer!!
O ja, en over de ruit ben ik ook tevreden. Die is NIET vervangen.
Blijkbaar is de leverancier van de originele ruiten niet gek! Geen nieuwe ruit, gewoon het advies om de oude houder van de sensor-unit goed schoon te maken en met speciale lijm/gel deze weer te bevestigen. Dus de door Carglass geclaimde nieuwe ruit ging niet door
Ben ik wel blij mee want de ruit zit nu gewoon goed, en je weet maar nooit is mijn ervaring zo langzamerhand.
Was wel weer een rare ervaring om daar binnen te lopen, de baliemedewerkster zegt dat er altijd in dit soort gevallen een nieuwe ruit wordt gezet, en dat zij de nieuwe ruiten besteld.
De monteur en bureau medewerker geven aan dat alleen de houder vast wordt gelijmd.
Ik vind dat erg onbetrouwbaar klinken. Niet over dat de unithouder niet goed zit, maar over het bedrijf. Even klonk in mijn hoofd dat ze wel een complete nieuwe ruit hebben geclaimd en gekregen en de mijn nu prima repareren. En op die manier hun gemaakt fout met de eerdere ruit compenseren. Ze zoeken het maar uit, ik kom niet weer bij Carglass. Voor de volgende ruit gewoon naar de dealer!!!! Op een gegeven moment is gewoon het vertrouwen er niet meer. Gelukkig is het contact met de dealer en de Franse auto specialist in Groningen wel goed.
Grappige is wel dat ik vanuit milieu standpunt gewoon had gehoopt dat de houder opnieuw gelijmd kon worden. Het vernietigen van een op zich nog goede ruit stuit me tegen de borst.
Daarnaast ook nog eens de financiele overweging; niet als claim naar de verzekering of naar ons. Maar het geld voor de ruit moet wel ergens vandaan komen natuurlijk. Dat voelt als onnodig geld verspillen.
Johan