Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
V.I.P.


Berichten: 147
Lid geworden op: 18 jun 2006 00:18
Auto: c5 2.2 200 exclusive tourer
Opties: beige lederen zetels, PDC, 19" adriatique, xenon, gedempt glaswerk, alarm, dagverlichting LED
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12747CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 95000
Kleur: Perla nera metallic vernis
Locatie: rosmalen
Mannen, vrouwen,
weet iemand of het mogelijk is de radio van bluetooth carkit te voorzien??
alternatief evt een bluetooth radio inbouwen en aansluiten op display en stuurbediening??
Heeft iemand ervaring met de clarion BLT 433. het is een BT aanvulling die werkt op de CENET bus... heeft de C5 radio die?? ik kan het zo niet vinden...
Heeft iemand ervaring met het overzetten van een xantia wisselaar (DINaansluiting) in de C5?? ik heb gelezen dat er wel koppelkabels zijn.
Ik heb de C5 radio cd speler volgens mij standaard uit de C5 ligne prestige hdi automaat uit november 2001.
evt upgrade voor bluetooth en navigatie kan ook overwogen worden maar dat zal wel erg prijzig worden.. ik heb nu een palm met TT en daar werkt op zich ook goed maar hoe minder draden hoe beter...
gr hans
weet iemand of het mogelijk is de radio van bluetooth carkit te voorzien??
alternatief evt een bluetooth radio inbouwen en aansluiten op display en stuurbediening??
Heeft iemand ervaring met de clarion BLT 433. het is een BT aanvulling die werkt op de CENET bus... heeft de C5 radio die?? ik kan het zo niet vinden...
Heeft iemand ervaring met het overzetten van een xantia wisselaar (DINaansluiting) in de C5?? ik heb gelezen dat er wel koppelkabels zijn.
Ik heb de C5 radio cd speler volgens mij standaard uit de C5 ligne prestige hdi automaat uit november 2001.
evt upgrade voor bluetooth en navigatie kan ook overwogen worden maar dat zal wel erg prijzig worden.. ik heb nu een palm met TT en daar werkt op zich ook goed maar hoe minder draden hoe beter...
gr hans
na eenden dyane, AK250 ACADyane paar jaar Xantia gereden (2x).
VAG auto's
Daarna
C5 Ph1 2.0 break 2.0 hdi handbak
C5 Ph2 2.2 break Exclusive volledig volgeduwd met opties... Na 350.000 omgewisseld voor een
C5 Ph3 2.0 tourer Comfort 2009 (gekocht bij 150.000 en verkocht bij 310.000)
C5 Ph3 2.2 200 tourer Exclusive 2011 met 95.000 op de teller. Duitse import. Alles hydraulic natuurlijk.
VAG auto's
Daarna
C5 Ph1 2.0 break 2.0 hdi handbak
C5 Ph2 2.2 break Exclusive volledig volgeduwd met opties... Na 350.000 omgewisseld voor een
C5 Ph3 2.0 tourer Comfort 2009 (gekocht bij 150.000 en verkocht bij 310.000)
C5 Ph3 2.2 200 tourer Exclusive 2011 met 95.000 op de teller. Duitse import. Alles hydraulic natuurlijk.
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Er bestaan merken ( o.a Pioneer , Sony en Kenwood en nog wel andere ) die adapters leveren zodat de stuurwielbediening en displayinfo blijven werken , sowieso moet je als je de fabrieks-af radio gaat vervangen deze door de garage uit laten vinken in het systeem anders krijg je foutmeldingen ( kan iemand dit bevestigen ?? ) voordat je er een andere inzet.
Op de site van de diverse leveranciers staan deze adapters ( interface ) meestal wel vermeld , zijn vaak best prijzig.
Op de site van de diverse leveranciers staan deze adapters ( interface ) meestal wel vermeld , zijn vaak best prijzig.
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Ik heb ook mijn standaard radio vervangen door een pioneer radio (DEH-p4800mp). De adapter voor de pioneer is de (CA-D PI030) en kost € 99.
Als je een adapter wil plaatsten moet je een pioneer radio met type "p" hebben. dus p5800mp of p55BT
Er moet voor een ander type radio (anders dan de standaardradio) wel een andere plusdraad getrokken worden. Standaard stroomdraad aan iso stekker is digitaal en zal dus inderdaad problemen veroorzaken als je deze gewoon aansluit op je radio.
Standaardboxen heb ik laten zitten....geven een buitengewoon goed geluid !
Als je een adapter wil plaatsten moet je een pioneer radio met type "p" hebben. dus p5800mp of p55BT
Er moet voor een ander type radio (anders dan de standaardradio) wel een andere plusdraad getrokken worden. Standaard stroomdraad aan iso stekker is digitaal en zal dus inderdaad problemen veroorzaken als je deze gewoon aansluit op je radio.
Standaardboxen heb ik laten zitten....geven een buitengewoon goed geluid !
C5club extreme Fan


Berichten: 248
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:38
Auto: C5 3.0 V6 Berline
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Ik heb ook mijn standaard radio laten vervangen, door de dealer.
Door deze
Stuurbediening is wel te behouden met een converter die idd rond de 99 euro ligt. Display was echter niet over te nemen helaas.
Wat wel fijn is, Citroen doet er standaard een jaar extra garantie op bij Pioneer. Dus twee jaar via de dealer.
Door deze
Stuurbediening is wel te behouden met een converter die idd rond de 99 euro ligt. Display was echter niet over te nemen helaas.
Wat wel fijn is, Citroen doet er standaard een jaar extra garantie op bij Pioneer. Dus twee jaar via de dealer.
C5 V6 Exclusive Automaat, bj: 2001, Leder interieur.
Berichten: 2016
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:21
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Locatie: Onder de rook van Boxmeer
Wat ik zo fijn vind aan de radio die Citroen er in heeft gepropt is dat ik geen frontje meer mee hoef te nemen.
Weet iemand waarom dat bij losse radio's niet mogelijk is? Ik kan me voorstellen dat je idd iets moet doen met instellingen van de auto om diefstal onaantrekkelijk te maken maar toch. Dat gesleep met frontjes etc komt mij mijn neus uit...
BTW: On-topic: ook al eens gedacht over een losse carkit ipv een radio of uitbreiding van de huidige radio?
Een Nokia bleutooth carkit kost nu 80 euro, en dat is al minder dan de 99 euro voor de converter...
Weet iemand waarom dat bij losse radio's niet mogelijk is? Ik kan me voorstellen dat je idd iets moet doen met instellingen van de auto om diefstal onaantrekkelijk te maken maar toch. Dat gesleep met frontjes etc komt mij mijn neus uit...
BTW: On-topic: ook al eens gedacht over een losse carkit ipv een radio of uitbreiding van de huidige radio?
Een Nokia bleutooth carkit kost nu 80 euro, en dat is al minder dan de 99 euro voor de converter...
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Ik had in m'n Xantia een kenwood mask , deze draait om bij contact uit , en dus minder diefstal gevoelig ....
Losse BT carkit is inderdaad een prima oplossing , er zit nu een CK-7W van Nokia an m'n auto , werkt prima
Dit is het enige wat je ziet , een bedieningsknopje :


Losse BT carkit is inderdaad een prima oplossing , er zit nu een CK-7W van Nokia an m'n auto , werkt prima
Dit is het enige wat je ziet , een bedieningsknopje :


Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 2016
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:21
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Locatie: Onder de rook van Boxmeer
Ziet er netjes uit, de kleur past ook goed bij de rest
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
Zelf heb ik een Parrot 3100 car kit.
Dat is vrij makkelijk zelf te installeren. De kunst bestaat er wel even in een contact (sleutel) geschakelde plus te vinden.
Het geluid wordt gewoon over de rechter speaker gestuurd. Er wordt een fiche tussen de radio en de speakers gezet, geen geknip.
Wel effe opletten mocht je de JBL stereo hebt, dan is het niet mogelijk om de fiche te plaatsen, want dan wordt het geluid van de kit versterkt door de JBL. Dit kon ik omzielen door rechtstreeks naar de rechterspeaker een draadje te leggen.
Dat is vrij makkelijk zelf te installeren. De kunst bestaat er wel even in een contact (sleutel) geschakelde plus te vinden.
Het geluid wordt gewoon over de rechter speaker gestuurd. Er wordt een fiche tussen de radio en de speakers gezet, geen geknip.
Wel effe opletten mocht je de JBL stereo hebt, dan is het niet mogelijk om de fiche te plaatsen, want dan wordt het geluid van de kit versterkt door de JBL. Dit kon ik omzielen door rechtstreeks naar de rechterspeaker een draadje te leggen.
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Ik heb een speciale mutebox speciaal geschikt voor de C5 met JBL pack zodat het geluid van mijn Nokia carkit ( CK-7W ) over de voorste luidsprekers gestuurd wordt ..
Werkt uitstekend
http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_925.html
Werkt uitstekend
http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_925.html
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Probleem bij mij was dat het geluid-signaal van de radio (en de eventuele kit) naar de versterker wordt gestuurd, en vandaar verdeeld wordt naar de speakers. Zelfs wanneer m'n kit op minimum speakerniveau stond was het niet uit te houden.M&M schreef:Ik heb een speciale mutebox speciaal geschikt voor de C5 met JBL pack ...
Werkt uitstekend![]()
De Parrot stuurt een mute naar de radio en de kit kan dan rustig op eigen kracht de speaker gebruiken.
(de parrot heeft a©n een mute voor de radio a©n een mute box zoals jij eentje toont)
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Ah , dat is idd een voordeel tov de Nokia carkit , bij deze moet zo'n box nog apart aangeschaft worden.GSven schreef: (de parrot heeft a©n een mute voor de radio a©n een mute box zoals jij eentje toont)
( indien men geluid over de speakers wenst )
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 2016
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:21
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Locatie: Onder de rook van Boxmeer
Even een domme vraag, ben toch bezig vandaag: JBL Pack? Wasda? En als ik dat al zou hebben hoe herken ik dat in mijn Break?M&M schreef:Ik heb een speciale mutebox speciaal geschikt voor de C5 met JBL pack zodat het geluid van mijn Nokia carkit ( CK-7W ) over de voorste luidsprekers gestuurd wordt ...
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
C5club Die-Hard


Berichten: 592
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:13
Auto: C5 break 2.0HDi-163pk - Exclusive
Opties: exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 100000
Kleur: Haria Grijs
Locatie: Vlaanderen
als er stickertjes van jbl op de boxen geplakt zijn + in de achterdeuren zitten er telkens 2 boxen ipv. 1R1200C schreef:Even een domme vraag, ben toch bezig vandaag: JBL Pack? Wasda? En als ik dat al zou hebben hoe herken ik dat in mijn Break?M&M schreef:Ik heb een speciale mutebox speciaal geschikt voor de C5 met JBL pack zodat het geluid van mijn Nokia carkit ( CK-7W ) over de voorste luidsprekers gestuurd wordt ...
jbl is een bepaald type versterker en boxen van jbl.
op de oprit:
... (in bestelling)
1 x C5 tourer 2.0 HDi-163pk - Excl BVA6 '13
1 x C4 1.6e-HDI '12
TE KOOP
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '13 - emyway, leder, ...
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10 - fulm.gris
exit:
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10
C5 Break 2.0HDi-138pk - Excl BVA6 '06
C5 Break 2.2HDi-136pk - Excl BVA4 '03
Smart For2 cabrio CDi
... (in bestelling)
1 x C5 tourer 2.0 HDi-163pk - Excl BVA6 '13
1 x C4 1.6e-HDI '12
TE KOOP
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '13 - emyway, leder, ...
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10 - fulm.gris
exit:
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10
C5 Break 2.0HDi-138pk - Excl BVA6 '06
C5 Break 2.2HDi-136pk - Excl BVA4 '03
Smart For2 cabrio CDi

