Ik had even geen tijd meer om me bezig te houden met die krasjes, een project met zonnepanelen slorpte mijn energie even op. Maar deze week toch even een gat gevonden om me er eventjes aan te zetten.
Eerst heb ik alles wat er nog restte van de coating verwijdert wat relatief goed lukte met een busje reinigingsvloeistof voor brillen (vermoedelijk is de beschadiging daar ook mee ontstaan

) en zachte papieren tissues.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een beschermingsfolie die anti reflecterend is. Winkels als Saturn of Mediamarkt verkopen deze voor de wat grotere schermen (zoals de I-pad's) dus dat was geen probleem om te vinden.
Ik heb dan maar in eerste instantie er een klein deeltje opgekleefd om het verschil met/zonder even te aanschouwen.
En het blijkt enkel maar slechter te worden met een extra folie, het was nochtans verre van de goedkoopste die ik uit het assortiment gekozen had. Aangezien het resultaat zonder de vroeger aanwezige coating niet eens zoveel slechter is (op sommige punten zoals scherp beeld zelfs beter!) en het met reflecties al bij al nog best meevalt ga ik het maar laten voor wat het is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.