Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 905 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 61  Volgende
 later inbouwen van xenon ?! 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Verstandig besluit :smt038

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


05 feb 2011 14:09
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 jun 2010 19:56
Berichten: 4498
Woonplaats: Genderen NB
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Dank je, al lezende leert men....

Peter

_________________
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......


05 feb 2011 14:11
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42
Berichten: 5090
Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Duidelijke foto, met dat beeld naast de halogeen neig ik toch ook sterker naar 4300, of 5000 als uitweg.
Maar hoe combineren we dat met de 'huisdealer' van Xenon?

Overigens ET, je stelt dat polijsten 'het begin van het einde' is. Be that as it may, maar als je koplampglazen flink dof geworden zijn, heb je maar 2 opties. (1) nieuwe kopen of (2) polijsten.
Ik heb eerst voor (2) gekozen, (1) kan altijd nog. Inmiddels een krap jaar geleden dat ik de lenzen heb gepolijst, en het ziet er nu nog steeds veel beter uit dan daarvoor.
Dus het is misschien niet de beste oplossing in terms of kwaliteit of levensduur, maar beter dan niets doen en veel goedkoper...

_________________
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)


05 feb 2011 14:45
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jul 2008 13:43
Berichten: 347
Woonplaats: Dieren
Auto: Skoda Superb 3.6 V6 DSG Elegance Bussines-line
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: G
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 80000
Kleur: Lichtblauw


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Sja, de meningen zijn en blijven sterk verdeeld over xenon, dat blijkt wel.
Ik heb destijds een setje 6000k van de "huisdealer" genomen.
Is wel iets blauwig, maar niets blauwer dan bv de originele xenon van de BMW 535i ('97) van mijn vader.
Ik heb ook nog nooit "klachten" gehad van tegenliggers, dus zal het met strooilicht ook wel mee vallen. Maar goed, ieder zijn meug, natuurlijk!

Gr. Ed

_________________
Ook weer een Citroën in het wagenpark!
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)


06 feb 2011 10:54
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 aug 2008 23:17
Berichten: 995
Woonplaats: Joure
Auto: C5 Break Difference2 66kW (DW10TD/RHY)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09867
Productienummer: 10335
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 349500
Kleur: gris orageux (EYTC)
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
EvilTwin schreef:
1) Polijsten is het begin van het einde. Je haalt de geharde buitenlaag eraf en de UV bescherming. Daarna is het snel afgelopen met de lens. Je kunt bovendien icm xenon altijd het polijstpatroon zien in de vorm van hinderlijke schittering

Kun je aantonen dat er echt een geharde, UV resistente coating is?
Zo ja, dan heeft die z'n werk niet goed gedaan --> Fabricagefout, want koplampen horen door het Nederlandse klimaat niet aangetast te worden.
De keuze is regelmatig polijsten of nieuw glas.
Zo nee, dan maakt polijsten verslechterd polijsten helemaal niets uit.
Die hinderlijke schittering kan nooit erger zijn dan de huidige situatie.

Ik ben i.i.g. maar begonnen om de auto op m'n werk met de kont in de zon te parkeren om de units uit de zon te houden...

EvilTwin schreef:
2) Dat prisma effect is overduidelijk, komt iemand met rommel Xenon je tegemoet dan zie je voordat je direct in de bundel kijkt een regenboog aan kleuren.

De koplampen van een C5 Ph1 zijn toch geschikt voor Xenon? Verder is zelfs de grootste rommel Xenon nog steeds een puntbron. Hooguit zit die bron niet optimaal in het brandpunt waardoor het lichtbeeld niet klopt. Ik zal eens op het regenboog-effect letten. Ik kan me voorstellen dat veel krassen/scheurtjes in het oppervlak een veel grotere bijdrage leveren omdat die het licht veel sterker breken.

EvilTwin schreef:
3) 5000K is niet witter dan 4300K maar blauwer, het komt overeen met kleurtemperatuur van zonlicht (5000K) als dat nog ongefilterd is door de atmosfeer, maar geeft tov 4300K te veel UV. De blauwcomponent is het licht is groter
Een definitie-kwestie. Tussen de 5000 & 6500 K ligt het gebied wit of neutraal wordt bestempeld. Dus ja, 5000K bevat meer blauw dan 4300K, maar het is ook witter dan 4300K omdat het nog richting het gebied van wit (of neutraal) licht schuift. het feit dat een HID-lamp geen continue specturm heeft, maar met pieken en dalen. Dat maakt de 'lichtbeleving' lastiger.

4300K is een prima keuze, al was het maar omdat die de hoogste lichtopbrengst heeft. 5000K heeft een paar procent minder lichtoprengst. Bij 10.000K is de opbrengst ~35% minder.


06 feb 2011 13:41
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42
Berichten: 6169
Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Zoals ik al eerder schreef, ik heb 3000 / 4300 / 5000 en 6000 erin gehad en ik blijf de 6000 de prettigste lamp vinden.

_________________
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車


06 feb 2011 13:59
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42
Berichten: 5090
Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Hmm, dan denk ik dat ik toch de standaard 6000K set bestel. Hoe dan ook is het goedkoper dan een 6000K set ergens anders, of een set met een andere lamptemperatuur ergens anders.

Als het tegenvalt, kan ik altijd nog andere pitten kopen.

_________________
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)


06 feb 2011 14:31
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42
Berichten: 5090
Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Zo, toch maar een set besteld. E 53,64 compleet, inclusief 2 reserves pitten, 10 led stadslichten en verzenden. Koopje!

_________________
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)


06 feb 2011 15:20
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
WackoH schreef:
EvilTwin schreef:
3) 5000K is niet witter dan 4300K maar blauwer, het komt overeen met kleurtemperatuur van zonlicht (5000K) als dat nog ongefilterd is door de atmosfeer, maar geeft tov 4300K te veel UV. De blauwcomponent is het licht is groter
Een definitie-kwestie. Tussen de 5000 & 6500 K ligt het gebied wit of neutraal wordt bestempeld. Dus ja, 5000K bevat meer blauw dan 4300K, maar het is ook witter dan 4300K omdat het nog richting het gebied van wit (of neutraal) licht schuift. het feit dat een HID-lamp geen continue specturm heeft, maar met pieken en dalen. Dat maakt de 'lichtbeleving' lastiger.

4300K is een prima keuze, al was het maar omdat die de hoogste lichtopbrengst heeft. 5000K heeft een paar procent minder lichtoprengst. Bij 10.000K is de opbrengst ~35% minder.


Wat nu neutraal?
Het is wat OT maar daglicht zomers kan tot boven de 10000K zijn en 's winters nauwelijks de 3500 halen. Let maar eens op dat zomers Xenon minder wit lijkt behalve als je er een halogeenpit naast ziet.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


07 feb 2011 21:21
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Zo werkt het niet. De kleurtemperatuur van de zon wordt bepaald door de kernfysica en die is gegeven als ongeveer 5000K.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Solar_Spectrum.png
Die kernfysica is zomers niet anders dan 's winters. NB de intensiteit is in onze winter iets hoger door de elliptische baan van de aarde. Wel is het zo dat de atmosfeer zonlicht filtert, maar die kan nooit UV erbij maken en dat zou moeten om aan 10000K te komen. Bij 10000K zou een heel groot deel van de straling UV zijn, dat is gelukkig niet zo, daarnaast hebben we een Ozonlaag die UV er sterk uitfiltert.

Java applet: zet de sliders lambda op 900nm en de Temp op 10000 (=max)
http://www.phy.ntnu.edu.tw/ntnujava/ind ... pic=1037.0
Dan snap je gelijk waarom die hoog Kelvin lampen onzin zijn.
BTW Kelvin waardes voor Xenonlampen volgen alleen de vorm van de bovenstaande krommes, niet de intensiteit (zoals gezegd Lumen opbrengst piekt bij 4300K)

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


08 feb 2011 12:24
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Toch heb ik die getallen uit fotografische handboeken, dat is een gedeelte van mijn werk in de de photofinishing branche. Heb vooral vroeger, toen er nog veel analoog ingeijkt moest worden, met een kleurtemperatuurmeter rondgelopen om de juiste TL-buizen uit te zoeken. Volgens dezelfde meter is het licht, zomers met de zon op het hoogste punt op het schiereiland Halkidiki in Griekenland, rond die 10000K kleurtemperatuur. In Nederland komen we overigens nooit verder dan 7000K. Zie bijvoorbeeld deze link voor wat voorbeelden.
Zo moeten monitors voor kleurenweergave op 6500K ingesteld worden en deze instelling zit dan ook op iedere professioneel exemplaar. Tevens zit er op deze monitors een 9300K instelling wat zoals te verwachten is erg blauw overkomt terwijl 5000K een warme tint is. Loop eens bij de Mediamarkt binnen en dan zie je dat veel TV's standaard op 9300K staan met mensen die die eruit zien uit aliens. Groot probleem om dit goed te krijgen op LCD-tv’s ook al gaat dat nu veel beter dan een jaar of vijf geleden. Bij de standaardinstellingen echter gaan de fabrikanten vaker voor veel licht dan een natuurlijke weergave. Behoorlijk off-topic intussen maar wel interessante materie.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


09 feb 2011 02:06
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Fotografen gebruiken hun eigen calibratie van de Kelvinschaal (CCT Corrected Colour Temperature). Zij gebruiken dit als referentie:
http://thediscerningphotographer.com/wp ... 03x500.jpg
Die schaal negeert in feite het bestaan van UV (want niet zichtbaar) vanaf ca. 6000K is de afwijking al enorm. Het is een mathematische excercitie om makkelijk met drie parameters licht te kunnen classificeren.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:CIE_i ... _small.gif
Vandaar ook dat fotografen kunnen zeggen "zonlicht is 6500K".

Dat is misschien leuk als iedereen fotograaf is en leuke plaatjes in gedachten heeft van zonsondergangen en mistige weiden, maar dat nogal gevaarlijk als je het over lichtbronnen hebt. Je weet van de zon dat het UV gefilterd is, maar dat weet je niet van een HID lamp.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


09 feb 2011 10:50
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42
Berichten: 5090
Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: later inbouwen van xenon ?!
Maarten schreef:
Zo, toch maar een set besteld. E 53,64 compleet, inclusief 2 reserves pitten, 10 led stadslichten en verzenden. Koopje!

Zo, maandag bericht van de postbode dat het pakketje vanaf nu op het postkantoor ligt.
6/2 besteld, feitelijk 21/2 aangekomen.
2 weken, netjes.

Binnenkort een dagje klussen, kan ik ook meteen de mutebox die ik via hier heb inbouwen :)

_________________
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)


23 feb 2011 10:22
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 sep 2008 11:35
Berichten: 1011
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Auto: C5 Ph II 1.8 Break 16V Tentation Break BJ 2007-1 (Belgisch model)
Opties: LPG G3 BRC, Afneembare trekhaak, PDC, CC (05/12)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10733
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 361543
Kleur: EZWD - Gris Fer
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht XENON installeren (PhII) : Is dit wat ?
http://link.marktplaats.nl/456338622

_________________
Er komt veel moois uit Frankrijk
1e Renault 6
2e Ford Capri Mk III 1.6
3e Opel Kadett 1.3 D-type
4e Opel Ascona 1.6 C-type
5e Citroen BX
6e Citroen ZX 1.8i Furio (Au revoir 1/2013)
7e Golf TDI
8e Golf TDI
9e Peugeot 307 SW
10e Citroen C5 1.8i Ligne Prestige (Au Revoir)
11e Citroen C5 1.8i Break Ligne Tentation (in bezit)
12e Renault Clio II Ph I 1.2 (in bezit Citrofrancaise)


Laatst bijgewerkt door Menno op 07 jul 2011 11:30, in totaal 4 keer bewerkt.
link ingekort ... samengevoegd in juiste PH1/2 topic.


07 jul 2011 10:53
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 sep 2008 11:35
Berichten: 1011
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Auto: C5 Ph II 1.8 Break 16V Tentation Break BJ 2007-1 (Belgisch model)
Opties: LPG G3 BRC, Afneembare trekhaak, PDC, CC (05/12)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10733
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 361543
Kleur: EZWD - Gris Fer
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: XENON installeren (PhII) : Is dit wat ?
Dat inkortingstrucje mag je me even leren :smt023

_________________
Er komt veel moois uit Frankrijk
1e Renault 6
2e Ford Capri Mk III 1.6
3e Opel Kadett 1.3 D-type
4e Opel Ascona 1.6 C-type
5e Citroen BX
6e Citroen ZX 1.8i Furio (Au revoir 1/2013)
7e Golf TDI
8e Golf TDI
9e Peugeot 307 SW
10e Citroen C5 1.8i Ligne Prestige (Au Revoir)
11e Citroen C5 1.8i Break Ligne Tentation (in bezit)
12e Renault Clio II Ph I 1.2 (in bezit Citrofrancaise)


07 jul 2011 11:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 905 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 61  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.