Hopelijk kan ik een andere kleur spiegel bestellen en dan alleen het scharnier gebruiken. Weten jullie hier meer van ? en wat het kost bv als je het de dealer laat doen ?
 Hopelijk kan ik een andere kleur spiegel bestellen en dan alleen het scharnier gebruiken. Weten jullie hier meer van ? en wat het kost bv als je het de dealer laat doen ?ben benieuwd !
Groet
David

Hopelijk kan ik een andere kleur spiegel bestellen en dan alleen het scharnier gebruiken. Weten jullie hier meer van ? en wat het kost bv als je het de dealer laat doen ?

. Je vertelt nu het verhaal van de ambulances maar ik meen me een ander verhaal te herinneren. De C5's zouden door een ambtenaar van een Frans departement oid zijn besteld en die deal is toen om een of andere reden niet doorgegaan. Het zou om een stuk of 30 auto's gaan en een aantal dealers in nabij Europa en NL werd met een paar witte karren opgescheept. Ik denk dat ik dat hier ooit gelezen heb. Maar ambulances? zouden ze dan eerst een auto compleet inrichten om hem daarna te strippen en om te bouwen? Zou natuurlijk kunnen, het verklaart iig de plakletters in het dashboardkastje
 . Je vertelt nu het verhaal van de ambulances maar ik meen me een ander verhaal te herinneren. De C5's zouden door een ambtenaar van een Frans departement oid zijn besteld en die deal is toen om een of andere reden niet doorgegaan. Het zou om een stuk of 30 auto's gaan en een aantal dealers in nabij Europa en NL werd met een paar witte karren opgescheept. Ik denk dat ik dat hier ooit gelezen heb. Maar ambulances? zouden ze dan eerst een auto compleet inrichten om hem daarna te strippen en om te bouwen? Zou natuurlijk kunnen, het verklaart iig de plakletters in het dashboardkastje  . Overigens sterkte met de spiegel!
 . Overigens sterkte met de spiegel! 

Hebben zij daar dan alle kleuren lak van Phase 1 t/m 3 beschikbaar?Ronald schreef:Zaterdag kunnen de spotrepair jongens in NV prima een nieuwe spiegel spuiten die alleen grondlak heeft !!!