Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
C5club Rookie

Auto: 2.2 HDI Break Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 330000
Kleur: Grijs
Ben gestrand op de terugweg vanuit Frankrijk. Na een stop kreeg 2.0HDI geen brandstof meer. Afgesleept naar de garage van de depanneur. Diagnose: Pomp (in tank) defect. Dus de pomp vervangen, maar daarna nog niet starten. Bleek het een elektrisch probleem. Ik schakel de pomp nu handmatig in middels een connector in de middenconsole. Kan iemend mij vertellen waar vandaan de pomp gevoed wordt. Heeft iemand bedradingschema's?
C5club Chief Executive

Auto: Opel Meriva
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=48&t=326" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat bij het item handleidingen en werkplaatsboek, kun je zo vinden met zoeken.
Johan
Staat bij het item handleidingen en werkplaatsboek, kun je zo vinden met zoeken.
Johan
C5club Rookie

Auto: 2.2 HDI Break Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 330000
Kleur: Grijs
Dankjewel Johan, maar ik heb geen toegang tot de download site! Moet minimaal 5 berichten sturen.
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Is zo gedaan ga alle nieuwe leden welkom heten!! 
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.