Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.

In het C5 instructieboekje staat dat de ISOFIX verankeringspunten slechts geschikt zijn voor kinderen met een gewicht van max. 18 kg...?
Dit verbaast mij aangezien er ISOFIX kinderstoeltjes te koop zijn, voor gewcihtsrange 15-36 kg. Zoals bv. de ROMER KIDFIX, http://www.britax-roemer.nl/autostoeltjes/kidfix" onclick="window.open(this.href);return false;
Betekent dit dat ik het ISOFIX systeem in de C5 alleen kan gebruiken tot 18 kg, en dat het stoeltje daarna (van 18-36 kg) op de reguliere manier, zonder isofix, vastgezet dient te worden? Zou een beetje jammer zijn..
ROMER heeft een uitgebreide + bijgewerkte lijst auto merken & typen beschikbaar, welke een goedgekeurd ISOFIX systeem hebben. Hier staat echter niks vermeld over een max. gewicht voor dit bevestigingssysteem, dat lager dan 36 kg zou liggen.
http://www.britax-roemer.nl/uploads/pro ... 14-15f.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand hier een idee over/ ervaring mee?
gr. Laurens
Dit verbaast mij aangezien er ISOFIX kinderstoeltjes te koop zijn, voor gewcihtsrange 15-36 kg. Zoals bv. de ROMER KIDFIX, http://www.britax-roemer.nl/autostoeltjes/kidfix" onclick="window.open(this.href);return false;
Betekent dit dat ik het ISOFIX systeem in de C5 alleen kan gebruiken tot 18 kg, en dat het stoeltje daarna (van 18-36 kg) op de reguliere manier, zonder isofix, vastgezet dient te worden? Zou een beetje jammer zijn..
ROMER heeft een uitgebreide + bijgewerkte lijst auto merken & typen beschikbaar, welke een goedgekeurd ISOFIX systeem hebben. Hier staat echter niks vermeld over een max. gewicht voor dit bevestigingssysteem, dat lager dan 36 kg zou liggen.
http://www.britax-roemer.nl/uploads/pro ... 14-15f.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand hier een idee over/ ervaring mee?
gr. Laurens
Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Nuttige info, nooit bij stil gestaan.
Wat ik begrijp, is dat ISOFIX van origine tot 18 kg is berekend (gewoon de standaard) en tegenwoordig tot 22 kg.
Van een andere website:
Wat ik begrijp, is dat ISOFIX van origine tot 18 kg is berekend (gewoon de standaard) en tegenwoordig tot 22 kg.
Van een andere website:
Dus helaas, zitjes voor >18kg hebben gewoon een gordelinstallatie nodig.I like it - but most cars have a maximum weight bearing of 18kgs with Isofix, so you cannot use it with higher weight car seats (US) and not all cars have the connectors so you still need to know how to use the seat belt to install if the seat ever sees another car in its life.
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Die driegordelinstallatie heb je sowieso nodig.
Dit schrijft Römer in die eerder gegeven link http://www.britax-roemer.nl/autostoeltjes/kidfix" onclick="window.open(this.href);return false; :
In de veilige en comfortabele RÖMER KIDFIX voor oudere kinderen met het RÖMER ISOFIT-systeem wordt het kinderzitje vastgemaakt aan de ISOFIX-bevestigingspunten in de auto zodat er nog meer bescherming kan worden geboden. Vervolgens wordt het kind met de driepuntsgordel van de auto in het kinderzitje vastgegespt. Het kinderzitje kan ook zonder ISOFIT-bevestigingsarmen alleen met de driepuntsgordel worden gebruikt.
Groet,
JW
Dit schrijft Römer in die eerder gegeven link http://www.britax-roemer.nl/autostoeltjes/kidfix" onclick="window.open(this.href);return false; :
In de veilige en comfortabele RÖMER KIDFIX voor oudere kinderen met het RÖMER ISOFIT-systeem wordt het kinderzitje vastgemaakt aan de ISOFIX-bevestigingspunten in de auto zodat er nog meer bescherming kan worden geboden. Vervolgens wordt het kind met de driepuntsgordel van de auto in het kinderzitje vastgegespt. Het kinderzitje kan ook zonder ISOFIT-bevestigingsarmen alleen met de driepuntsgordel worden gebruikt.
Groet,
JW
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Precies.
Voor groep 2 en 3 zitjes geldt altijd dat de autogordel zelf het primaire beschermingsmiddel is van het kind.
Isofix is hier alleen een toevoeging om het zitje zelf stabieler in de auto te zetten.
Daarom zijn er nauwelijks groep 2 en 3 isofix zitjes, omdat het eigenlijk weinig toevoegt. Er wordt zelfs hier en daar beweerd dat de rigide bevestiging van isofix in dit geval nadelig kan zijn, omdat meer krachten op je kind worden overgedragen. Maar daar durf ik geen oordeel over te geven.
Alleen bij groep 0 en 1 zitjes zit het kind vast met de meerpuntsgordel aan het stoeltje zelf en wordt het stoeltje verankerd met isofix (wat hier wel een stuk beter is als met een gekunstelde autogordelconstructie) aan de auto. Dit kan dus maar tot 18 kilo.
Voor groep 2 en 3 zitjes geldt altijd dat de autogordel zelf het primaire beschermingsmiddel is van het kind.
Isofix is hier alleen een toevoeging om het zitje zelf stabieler in de auto te zetten.
Daarom zijn er nauwelijks groep 2 en 3 isofix zitjes, omdat het eigenlijk weinig toevoegt. Er wordt zelfs hier en daar beweerd dat de rigide bevestiging van isofix in dit geval nadelig kan zijn, omdat meer krachten op je kind worden overgedragen. Maar daar durf ik geen oordeel over te geven.
Alleen bij groep 0 en 1 zitjes zit het kind vast met de meerpuntsgordel aan het stoeltje zelf en wordt het stoeltje verankerd met isofix (wat hier wel een stuk beter is als met een gekunstelde autogordelconstructie) aan de auto. Dit kan dus maar tot 18 kilo.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik


Berichten: 324
Lid geworden op: 17 jan 2007 17:58
Auto: C5 HDI Break
Opties: afneembare haak van Brink, geklust achterruit.
Brandstof: Diesel
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9527CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200.000++
Kleur: wit
Alleen bij groep 0 en 1 zitjes zit het kind vast met de meerpuntsgordel aan het stoeltje zelf en wordt het stoeltje verankerd met isofix (wat hier wel een stuk beter is als met een gekunstelde autogordelconstructie) aan de auto. Dit kan dus maar tot 18 kilo.
Je doet in dit geval dus niets met de autogordel? Ook niet als borg ofzo, of is dat overdreven
/niet mogelijk.
Ik krijg hiermee te maken binnenkort en heb 0 ervaring op dit vlak. Weet je ook hoe je een luier monteert? kan dat ook met Isofix
.
Groeten,
Erik
Je doet in dit geval dus niets met de autogordel? Ook niet als borg ofzo, of is dat overdreven

Ik krijg hiermee te maken binnenkort en heb 0 ervaring op dit vlak. Weet je ook hoe je een luier monteert? kan dat ook met Isofix

Groeten,
Erik
Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Gefeliciteerd 
De maxicosi (en daarmee bedoel ik dan de groep-0 stoel/draagbak die je achterstevoren op de achterbank zet) kun je dus vastzetten met gordel. De baby zit in de stoel vast met een gordel die bij het stoeltje hoort.
De autogordel gaat over de maxicosi heen en langs het hoofddeel schuin. Bij de C5 een werkelijke pain in the ass omdat de gordel eigenlijk net 5 cm te kort is.
Voor ISOFIX met zo'n stoeltje heb je een extra onderdeel nodig, een ISOFIX-basis. De basis klik je in de ISOFIX-haken van de auto, en een steunpoot stel je in op de vloer van de auto.
Het stoeltje klik je dan in de basis, en je hebt geen autogordel meer nodig.
Dat gedoe met de gordel is echt ***, daarom hebben wij voor de tweede-nu-op-komst een basis erbij gekocht. Kost wat, maar veiligheid en je eigen comfort zijn het waard.
Deze ook trouwens, maar eigenlijk alleen als je nog even door de zwangerschap heen moet.

De maxicosi (en daarmee bedoel ik dan de groep-0 stoel/draagbak die je achterstevoren op de achterbank zet) kun je dus vastzetten met gordel. De baby zit in de stoel vast met een gordel die bij het stoeltje hoort.
De autogordel gaat over de maxicosi heen en langs het hoofddeel schuin. Bij de C5 een werkelijke pain in the ass omdat de gordel eigenlijk net 5 cm te kort is.
Voor ISOFIX met zo'n stoeltje heb je een extra onderdeel nodig, een ISOFIX-basis. De basis klik je in de ISOFIX-haken van de auto, en een steunpoot stel je in op de vloer van de auto.
Het stoeltje klik je dan in de basis, en je hebt geen autogordel meer nodig.
Dat gedoe met de gordel is echt ***, daarom hebben wij voor de tweede-nu-op-komst een basis erbij gekocht. Kost wat, maar veiligheid en je eigen comfort zijn het waard.
Absolute aanrader dan: dit boek.Weet je ook hoe je een luier monteert?
Deze ook trouwens, maar eigenlijk alleen als je nog even door de zwangerschap heen moet.
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Berichten: 157
Lid geworden op: 13 jul 2006 07:30
Auto: C5 2.0HDi break Ligne Prestige
Opties: JBL HIFI Pack
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Energielabel: B
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Eau Limpide
KPH: Achter
Locatie: Ochten
Die is zeker de moeite waard! Erg vermakelijk.Maarten schreef:Absolute aanrader dan: dit boek.Weet je ook hoe je een luier monteert?
Berichten: 324
Lid geworden op: 17 jan 2007 17:58
Auto: C5 HDI Break
Opties: afneembare haak van Brink, geklust achterruit.
Brandstof: Diesel
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9527CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200.000++
Kleur: wit
Dank je Maarten
,
Boek lijkt me goed! Kan ik wel gebruiken
. Wat betreft de maxi cosy (groep 0) en de vaste iso-fix basis, beide heb ik al in bezit en het lijkt me heel handig werken. Ik dacht dat bedoeld werd in het bericht van exroosje dat er ook nog iets met de autogordels moest gebeuren maar dat is pas over een klein jaar met de volgende stoel. Ik had dus niet goed gelezen.........
Groeten,
Erik

Boek lijkt me goed! Kan ik wel gebruiken

Groeten,
Erik
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Dat hoeft dus niet per se, in groep 1 zijn er ook veel isofixstoeltjes
Na 1 jaar ga je naar een stoeltje groep 1 (9-18 kilo). In deze stoeltjes zit je kind vast aan het stoeltje met een eigen gordel (meestal 4/5 punts). Het stoeltje zit aan de auto vast met de autogordel of isofix. Omdat je dit stoeltje in principe laat zitten is het vastzetten met de autogordel iets eenmaligs. Een stoeltje met een goed spanmechanisme voor deze autogordel hoeft niet onder te doen voor isofix in dat geval.
Pas vanaf stoeltjesgroep 2 (bij ca 15-18 kilo / 3 jaar) ga je de autogordel gebruikeen om je kind vast te zetten. Dit soort stoeltjes zijn feitelijk gordelgeleiders (en daarom ook een stuk goedkoper als groep 1 stoeltjes). Zoals eerder gezegd heeft isofix daar weinig toegevoegde waarde. Enig nadeel is dat als er geen kind in zo'n stoeltje zit het stoeltje los zit. Met isofix zit het stoeltje zelf ook vast. Maar dat is ook wel anders oplosbaar (Met een touwtje stoeltje vastmaken aan stoel of isofixpunten, klemmen onder de hoofdsteun).
Na 1 jaar ga je naar een stoeltje groep 1 (9-18 kilo). In deze stoeltjes zit je kind vast aan het stoeltje met een eigen gordel (meestal 4/5 punts). Het stoeltje zit aan de auto vast met de autogordel of isofix. Omdat je dit stoeltje in principe laat zitten is het vastzetten met de autogordel iets eenmaligs. Een stoeltje met een goed spanmechanisme voor deze autogordel hoeft niet onder te doen voor isofix in dat geval.
Pas vanaf stoeltjesgroep 2 (bij ca 15-18 kilo / 3 jaar) ga je de autogordel gebruikeen om je kind vast te zetten. Dit soort stoeltjes zijn feitelijk gordelgeleiders (en daarom ook een stuk goedkoper als groep 1 stoeltjes). Zoals eerder gezegd heeft isofix daar weinig toegevoegde waarde. Enig nadeel is dat als er geen kind in zo'n stoeltje zit het stoeltje los zit. Met isofix zit het stoeltje zelf ook vast. Maar dat is ook wel anders oplosbaar (Met een touwtje stoeltje vastmaken aan stoel of isofixpunten, klemmen onder de hoofdsteun).
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik


Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
... en er schiet me nog iets te binnen.
Houd me even te goede, maar ik meen dat clublid EW ooit eens gezegd heeft dat, als je ISOFIX op beide buitenste plaatsen gebruikt, de middelste plaats op de achterbank te smal is geworden voor een derde stoeltje (mocht je 3 kinderen hebben). Als je daarentegen de buitenste stoelen met gordels aan de auto verankert, kun je ze iets meer richting de portieren zetten waardoor je iets meer ruimte in het midden krijgt.
Houd me even te goede, maar ik meen dat clublid EW ooit eens gezegd heeft dat, als je ISOFIX op beide buitenste plaatsen gebruikt, de middelste plaats op de achterbank te smal is geworden voor een derde stoeltje (mocht je 3 kinderen hebben). Als je daarentegen de buitenste stoelen met gordels aan de auto verankert, kun je ze iets meer richting de portieren zetten waardoor je iets meer ruimte in het midden krijgt.
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Correct. Al schijnt de C5-3 wel op alle 3 plaatsen een bevestigingspunt te hebben, dus zullen ze wat meer naar buiten zitten daar.
De C5-3 had ze ook op de voorstoel, maar deze zijn weer gesneuveld in een update. Je moet kinderen ook op de achterbank vervoeren natuurlijk.....
De C5-3 had ze ook op de voorstoel, maar deze zijn weer gesneuveld in een update. Je moet kinderen ook op de achterbank vervoeren natuurlijk.....
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik


Berichten: 324
Lid geworden op: 17 jan 2007 17:58
Auto: C5 HDI Break
Opties: afneembare haak van Brink, geklust achterruit.
Brandstof: Diesel
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9527CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200.000++
Kleur: wit
Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
(enigszins offtopic, maar okee)
Zal ik je als inmiddels-anderhalf-jaar-vaderschap-ervaringsdeskundige een goeie tip geven?
Laat je niet gek maken. Er komt een heleboel op je af, nu en straks, maar het mooiste is: het gaat zo natuurlijk dat je je af gaat vragen waar je zo om stresste. Zelfs de gebroken nachten (waar ik me vooraf zorgen om maakte omdat ik als ik eenmaal wakker ben nooit meer inslaap) vielen me 100% mee.
Anyway: ISOFIX is dus alleen van nut in de jonge fase!
Zal ik je als inmiddels-anderhalf-jaar-vaderschap-ervaringsdeskundige een goeie tip geven?
Laat je niet gek maken. Er komt een heleboel op je af, nu en straks, maar het mooiste is: het gaat zo natuurlijk dat je je af gaat vragen waar je zo om stresste. Zelfs de gebroken nachten (waar ik me vooraf zorgen om maakte omdat ik als ik eenmaal wakker ben nooit meer inslaap) vielen me 100% mee.
Anyway: ISOFIX is dus alleen van nut in de jonge fase!
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Berichten: 324
Lid geworden op: 17 jan 2007 17:58
Auto: C5 HDI Break
Opties: afneembare haak van Brink, geklust achterruit.
Brandstof: Diesel
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9527CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200.000++
Kleur: wit
OK dan nog 1 OT'tje; hier absoluut geen stress
, en ik heb de afgelopen veertig jaar al genoeg kunnen slapen. Maar wat betreft advies over Isofix en de rest; heel fijn 


Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Voor mijn kleinzoon ook een stoeltje in de auto, gewoon via de gordels en dat zit prima.
Nu nog steeds.
Nu nog steeds.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.