Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Nog even de Foto's met tevens uitzicht op de temperatuur sensor ooit eens gemeld nooit gezien, kom je ook niet zo gauw. link naar fotos
Filter was bij de dealer 27,00 euro
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Dank jewel voor de compliment.
Ja zelfs een waggelende eend zou het kunnen (als je lang naar zijn avatar kijkt denk je dat hij dronken is hihi.)
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Willem van Zeijl schreef:dat is voor C5 type 6447HT kosten in 2004 23,48 Euro
Ik ga mijn filter ook eens wisselen. Voor een type II is het nummer CUK 3240, en kost 19,65 bij carpartsdirect.
Het filter zit zoals eerder beschreven boven de pedalen in de middentunnel. Geen schroevendraaier nodig.
Vandaag ook maar even gedaan. Maar wat blijkt: ph2 heeft een ander filter dan ph1. Het door mij bij Willem Wessel gekochte 6447HV (23,88 excl BTW) paste dus niet. Was een heel gedoe, maar uiteindelijk is het wel gelukt, ik heb het nieuwe filter passend gemaakt met een stanleymes...
Bij de ph1 is het één geheel, bij de ph2 bestaat het uit 2 delen (een los filter en een soort afsluitdeksel).
Vandaag ook maar even het filter vervangen na het lezen van dit draadje. Het leek wel een champignionkwekerij op het oude filter Geen overbodige luxe na dik 2 jaar.
, wel handig zo'n forum als je het allemaal zo leest.
Met vriendelijke groet
heb laatstelijk ook het filter er uitgehad,
was op z'n zachtst gezegd een " beetje " vies
aangezien de stofzuiger toch paraat was vanwege grote schoonmaak
deze maar eens over het filter gehaald.
'T geeft al een stuk frissere lucht,
maar zal 't filter eerdaags toch maar vervangen,