Dan zijn we het dus geheel eensKlaverblaadje schreef:JW-NHS schreef: Ik heb heel wat auto's gereden in m'n leven, maar deze C5 is veruit de strakst sturende auto die ik ooit gehad heb.![]()
![]()
![]()
Wat waren die andere auto's dan ???
Met mijn C5 heb in de sportstand ik als hoogste snelheid 213 gereden, gemeten met de GPS.
De auto voelde zeer strak aan en had een hele goede rechtuitstabiliteit.
Als ik daartegen in Spanje op een bochtige bergweg een wedstrijdje wil doen dan verlies ik het zo ongeveer van alles op wielen.
Ploffie's probleem is ons onbekend, er is bij onze C5's geen sprake van dat 'ie bij 130 km/u op de snelweg instabiel aanvoelt.
En dat je met de C5 geen wedstrijdje kunt winnen op een bochtig bergweggetjes, tsja, dat hoort bij het karakter van de C5. Hij doet dat zeer betrouwbaar, maar niet erg snel.
Dat wist ik vóórdat ik 'm kocht, op dat punt ben ik niet teleurgesteld. You can't have it all
Die andere auto's? Dat zijn er heel velen, naast de iets van twintig die ik er zelf gehad heb sinds ik in 1963 m'n eerste Eend kocht zijn dat er velen geweest die ik met name in het buitenland gereden heb tijdens zakenreizen.
Daarmee zijn ook de nodige kilometers afgelegd over snelwegen.
Groet,
JW