Goeie morgen iedereen,
Ik hang hier al enkele dagen rond, maar vind nu maar pas het-'stel je voor draadje'
ik zal hier nog wel even rondzwerven, zoekend naar informatie...tot nu toe is dit al goed gelukt.
Ikzelf rij sinds vorige week vrijdag met een C5 van 2001 (Ph1) berline. Kleur rood-bordeaux metalic.
er staan 130.000kms op. De motor is een 2.0HDI automatic 4 versnellingen (dat vond ik op zich wel een beetje eigenaardig, maar goed, hij rijd vlot)
Extra opties kan ik moeilijk zeggen, aangezien ik niet weet wat een standaard versie allemaal inhoud...
tegenover mijn xantia moet ik zeggen dat alles zalig is.
De xantia was na 1,5j helemaal op en de hoge-druk pomp begaf het, daar moest ik dan nog enkele andere grote kosten bijrekenen. Dus besloot ik naar een nieuwe occasie uit te kijken...met hydraulische vering, aangezien ik daar gewend aan raakte
De C5 dus, heeft automatische airco, lichtjes in de zonnekleppen, bediening van de radio aan het stuur, lichten die automatisch aanfloepen wanneer het donker word, ruitenwissers die automatisch beginnen wissen bij regenweer, electrische spiegels, electrisch bediende ruiten vooraan en achteraan, armsteunen, airbags vooraan, opzij en in de zetels. Groot opbergvak vooraan, handige opbergvakjes in de deuren. grote koffer met (weet niet hoe te gebruiken) beschermnet, afwerking in 'notenhout'
Dat zal het zowat zijn denk ik. Ik ontdek nog alle dagen leuke kleine details...
(lijkt me dus een standaard versie denk ik)
de temperatuur geeft op de boord computer steeds 70° aan, daar moet ik nog eens laten naar zien.
groeten..