Dakspoiler moest er terug af en beter bevestigd worden!!!
Ze waren er beter af gebleven !!!
elke keer ik de koffer opendoe...klet klets klets... terug toe... klets klets klets

Had u gewaarschuwd hé .....filip schreef:Bij mij is het ook van de terugroepactie.
elke keer ik de koffer opendoe...klet klets klets... terug toe... klets klets klets
yep, zouden ze dat dus allemaal zo doen dan?dodger schreef:Had u gewaarschuwd hé .....filip schreef:Bij mij is het ook van de terugroepactie.
Euh vermoed van niet aangezien ik een andere garage gecontacteerd heb en deze me wist te vertellen dat de clipsen verwijdert moeten worden .... vroeg zich zelfs af waar ze het lef vandaan haalden om zo een wagen zo terug af te leveren aan de klant .... heeft me aangeboden om alles opnieuw te controleren en werken correct uit te voeren onder garantie!filip schreef:
yep, zouden ze dat dus allemaal zo doen dan?
Ben hier vandaag ook achter gekomen, meteen ermee terug, moest toch nogfilip schreef:Bij mij is het ook van de terugroepactie.
Dat helpt goed, de dealer kan met de Lexia nieuwe software in de BSI zetten en dan is het probleem voorbij (tenminste bij mijn auto). Dus geen andere accu nodig.moest toch nog
een afspraak maken voor een software update voor de eco mode.
Die plastic pluggen maak ik als amateur altijd los met een vleesvork, je weet wel zo'n roestvrijstalen met twee van die tanden.rcw schreef:Als iemand een manier weet om de resten te verwijderen, hoor ik het graag!
Dank je wel Klaverblaadje, dat ga ik zeker proberen!Als er wat afbreekt zijn er speciale dunne slangen die je op het einde van de stofzuigerslang schuift, die kun je zo door de spleten naar binnen steken en de plugjes pakken.
Een stuk stevige tuinslang met wat isolatieband aan de stofzuigerslang, daar doe je ook wonderen mee.
Had dit probleem ook, na het beter bevestigen v.d.filip schreef:Bij mij is het ook van de terugroepactie.