Tot nu toe zeer tevreden over het veersysteem wat er op zit. Wel ben ik best benieuwd naar hoe je zelf in de gaten kan houden/ controleren of ze nog naar behoren werken. Volgens mijn partner heb ik de nare afwijking om bij elk ander geluidje alles te bekijken tot ik weet waar het vandaan komt
En wel 1 dingetje gehad. Ik heb een trekhaak en had er laatst het blokje op geschroefd wat ik nodig heb voor mijn fietsenrek (een blok met 2 buisjes eraan, waar dan 2 pinnen invallen die aan het fietsenrek zit, zodat hij recht blijft hangen, en dan hoef ik alleen een schoef systeem op de fietsenrek aan te draaien om hem op de kogel vast te zetten)

Zo ziet het er ongeveer uit. Mijne is ietsje anders.
Nu had ik dat blokje er dus op gezet en nu stak hij iets onder de trekhaak uit (1 a 2 cm) (laagste punt van de trekhaak was dus 1 a 2 cm gezakt, en dat helemaal aan de achterkant van de trekhaak)
Wanneer ik met dat ding erop van een redelijk hoge drempel afreed dan kwam de onderkant van de twee buisjes op de grond. Maakt zo'n rot geluid.
Komt de C5 met de trekhaak zo dicht bij de grond bij het afrijden van een drempel (blokje was maar 1 a 2 cm lager bij de grond dan de trekhaak)?
Verder dus super tevreden over de vering, alleen nog even spelen met dat blokje zodat hij de grond niet meer raakt.