Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
hallo,
Wie weet toevallig waar de snelheidssensor zit? Ik heb nog niks over dit onderwerp kunnen vinden!
Ik heb problemen met de cc en waarschijnlijk heeft het met de sensor of met de bedrading te maken volgens de garage. De schakelaars zijn goed!
Later!
Wie weet toevallig waar de snelheidssensor zit? Ik heb nog niks over dit onderwerp kunnen vinden!
Ik heb problemen met de cc en waarschijnlijk heeft het met de sensor of met de bedrading te maken volgens de garage. De schakelaars zijn goed!
Later!
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
bij het lezen van hoe verwijder ik de versnelingbak zou er maar een kontakt op zitten, en dat is van de snelhieds meter
Snelheidsmeter = snelheidssensor?
En waar zou deze moeten zitten: bovenop of juist onder én is deze met het oog waarneembaar? Maw kan ik het met met mijn vingers beroeren? Misschien is er wel een contact wat niet goed is of juist iets los zit.
En waar zou deze moeten zitten: bovenop of juist onder én is deze met het oog waarneembaar? Maw kan ik het met met mijn vingers beroeren? Misschien is er wel een contact wat niet goed is of juist iets los zit.
Onder het luchtfilter, op het einde van het filter als ge voor de motor staat.
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
er bestaat hier een draadje naar vraagbak C5 ph1 en als ge daar neemt versnelings bak demonteren spreken ze alleen maar van een massa en het snelh te verwijderen blz128
Nou, dan zal ik dat luchtfilter eens even gaan verwijderen, een dezer dagen, ik neem aan dat je luchtfilterhuis bedoelt?
Ben benieuwd wat ik tegen kom en dat ik het herken! En dan hopen dat ik er een beetje bij kan.
Ik houd jullie op de hoogte....
Ben benieuwd wat ik tegen kom en dat ik het herken! En dan hopen dat ik er een beetje bij kan.
Ik houd jullie op de hoogte....
ja het luchfilterhuis ,als ge goed ziet dan zie je hem zonder het te werwijderen