Het kan mooier, maar vind het een hele aardige start. Het zijn geen mistlampen maar dagrijlichten. Ze schakelen met het contact mee en weer uit als dimlicht aan gaat (relais tussen plus contact en plus dimlicht).

Voorheen Ph2V6: 
Voorheen Ph2V6: 

Zeker ... ziet er m.i niet uitexroosje schreef:
Het kan mooier,
Nee, ik gebruik mijn mistachterlicht juist om mensen er op attent te maken dat dat ding ook uit kan.sonnema schreef:is wel logisch want als je het achter nodig hebt zie je voor ook minder![]()
of ben je zo,n figuur die altijd met z,n mistachterlicht aan rijd
Hé, ik herken dit wel...R1200C schreef: Nee, ik gebruik mijn mistachterlicht juist om mensen er op attent te maken dat dat ding ook uit kan.
En mistlampen voor heb ik nog nooit nodig gehad. Vind ze trouwens ook mega irritant die gastjes met hun kerstboom aan
Ik wil er altijd zo snel mogelijk voorbij. Ook als er iemand met groot licht of een verkeerde belading rijdt dan ben ik ook zo weg. Dan wil ik iemand er tussen hebben zitten...M&M schreef:Vind de feestverlichting achterop vervelender , zeker op een snelweg denk je al snel dat er afgeremd wordt .... gek genoeg veelal kleine zakjapanners die dit aan hebben staan ( geen verklikkerlichtje op het dashboard ? ) .... en bij de minste geringste mistflarden 50% van de bestuurders![]()
doe dan altijd m'n groot licht aan en ga er lekker irritant achter rijden
daar is toch de electrochromatische binnenspiegel voor uitgevondenHarm van Beek schreef:Idd....of even voorbij laten gaan als je zelf niet veel harder wilt....en dan per ongeluk even groot licht aan doen
Zolang ze daar geen electrochromatische buitenspiegels bij leveren heb je er nog steeds last van.......EvilTwin schreef:daar is toch de electrochromatische binnenspiegel voor uitgevondenHarm van Beek schreef:Idd....of even voorbij laten gaan als je zelf niet veel harder wilt....en dan per ongeluk even groot licht aan doen