Gewoon terugfietsen door de duinen

gr. Ronald

.
. fbss schreef:............. Dan is eerst een rit naar Nieuw-Vennep en vervolgens met vervangende auto (ik neem aan dat dit mogelijk is) naar mijn werk wel een overgang. Als het inderdaad de moeite loont wat expertise betreft, heb ik dat er natuurlijk wel voor over.
Misschien kunnen jullie carpoolen....Mik Figaro schreef:.....Ik ga vanuit het Delftse ook binnenkort de Grote Reis naar Nieuw Vennep maken voor een grote beurt. Leenauto mee terug, dag erna ophalen...........
.

Nee hoor, Civer was altijd de enige garage in Den Haag en omstreken die veerbollen bijvulde.rb schreef:Ik denk dat je nu Civer (Den Haag) en Chyparse (Almere) door elkaar haalt.
Over het gepleegde onderhoud door Civer ben ik wel tevreden.

.
 . Inderdaad.fbss schreef:Een tweede leven gunnen? Dat is toch door ze bij te vullen?
Dat is niet helemaal correct.Maar voor hydractieve vering 3 is alleen bijvullen nodig, de bollen zelf schijnen levenslang mee te gaan. Ergens op dit forum heb ik gelezen dat dit komt omdat ze van een op Kevlar lijkend materiaal zijn gemaakt. Of de bollen daarmee ook meteen kogelvrij zijn, wordt niet gemeld