JWHofnar schreef:Oops, sorry als dat zo over kwam.
De opmerking was niet negatief bedoeld naar jouw antwoord.![]()
JW


JWHofnar schreef:Oops, sorry als dat zo over kwam.
De opmerking was niet negatief bedoeld naar jouw antwoord.![]()
JW
Andersom; korte overhang en lange wielbasis is het stabielstMarsTDI schreef: Een forse overhang betekent meestal wel dat de combinatie stabieler wordt.
Er is geen Mondeo 2.5Dexroosje schreef:Ik denk de ANWB want het vreemde is dat de C5 in klasse C won en de Mondeo (met 2.5D motor) in klasse D. Ik zou die 2 autos toch in de zelfde klasse inschalen en de 22HDI of evt de V6HDI kan de Mondeo 2.5D ook wel aan denk ik.
Errmm, nulletje teveel, zo'n 5000 euro dus.JW-NHS schreef:murgen schreef:....De limited business edition met hydro-vering viel ruim 50000 euro duurder uit,.....
Da's wel heeeeel veel geld.....![]()
Groet,
JW
Ik schrijf alleen het persbericht vd ANWB maar over.EvilTwin schreef: Er is geen Mondeo 2.5D![]()