Re: Radio aansluiten C5 fase 1(2004)
JHV schreef:
Er komt geen adapter voor stuurbediening EN display, wist niet dat dat ook kon. Heb al besteld.
Zonde, meen dat de adaper voor stuurbediening zo'n 60 euro en die voor stuurbediening + display iets van 100 euro is...
Citaat:
De nieuwe radio is 4 keer 45 watt, dus maar wel een eigen + draad, wanneer ik je reactie lees.
Ik weet niet óf het nodig is, maar als een carkit die de stroom van de bus pakt al ellende veroorzaakt... Bovendien, de radio wordt door de BC uitgezet. Of dat werkt en fijn is met een Aftermarket radio is ook maar de vraag... Dus ik zou voor het zekere gaan.
Citaat:
Zal niet afmelden.
Scheelt weer aanmelden als je bv bij verkoop de org. radio terug inbouwd...
Citaat:
AFAIK: As Far As I Know; bedoel je dit?
Dan laat ik ze eerst zitten en wanneer de instellingen steeds weg zijn zal ik het alsnog aanpassen.
Idd. as far is i know, moet er wel bijzeggen dat de inbouwhandleiding van m'n Parrot Carkit ook sprak over evt omwisselen van in dit geval rood en oranje. Mar het was niet nodig, wat me doet geloven dat de ISO van de C5 wat dat aangaat iig wel aardig standaard is. Ditto voor de speakers.
Wel jammer dat de carkit (met USB MP3) de achterste speakers niet gebruikt overigens...
Citaat:
. Heb inmiddels gelezen waar ik een gezekerde +draad door het schutbord kan trekken.
Gelukkig is het een fase 1 die nog wat makkelijker is in dit soort van veranderingen heb ik begrepen van een inbouwer.
Je zou met het juiste stekkertje zelfs geschakeld 12V uit de zekeringskast kunnen halen (Evt ongebruikte positie van de zekering voor stoelverwarming.)
Citaat:
Elektra aansluitingen t.b.v. eigen inbouw apparaten.
Wat ook zeker goed werkt: op de foto's zie je bovenin de kast 4 zekeringen zitten, die zijn van stoelverwarming en -verstelling. Als je geen exclusive hebt, zitten die zekeringen er niet in.
Knijp een faston stekkertje aan een draad, schuif in de lege zekeringplaats en hulpa: keurige stroom. Heeft al jaren prima gewerkt. Wel effe zekeren natuurlijk.
Ga ik ws. ook doen, nu heb ik 12V van de sig.plug. Via een verlengsnoer verdwijnt deze door hetzelfde sig.plug gat meteen weer het dashbaord in richting carkit (o.a.)