Berkrod schreef:Jullie hebben hier misschien meer ervaring mee dan mij, maar zou het zin hebben om een brief naar citroen nederland te sturen?
Stel dat we een brief opstellen, die hier posten zodat een ieder die deze klacht deze brief ondertekend kan opsturen naar Citroen Nederland?
Misschien dat men zo op hoger niveau meer gevoel krijgt in het lopende probleem. Ik persoonlijk heb namelijk geen idee of dit uberhaupt leeft bij Citroen NL en wat de prioriteit is.
Is dit een idee?
Zo'n brief aan Citroen NL lijkt me wel een plan. Ik heb zelf het AD al ingeseind en zit er aan te denken ook Tros Radar te benaderen. Daar heeft men zojuist even Volvo door de mangel gehaald – je moet als consument wel flink herrie maken om gehoord te worden!
Vanuit Citroen zelf gaat de actie in ieder geval niet komen, dat is me ondertussen wel duidelijk.
Probleem is dat de dealers maar blijven roepen dat ze het nog nooit hebben gehoord, en dat Citroen Nederland gewoon niet te bereiken is voor de gemiddelde dealer (geen gein !)
Zonder meetgegevens uit de lexia kun je als garage niet aankloppen bij Citroen NL zo vertelde mijn onderhoudsdealer. Maar ja, hier valt niks te lexia-en, het is iets wat je als gebruiker ervaart, daar valt waarschijnlijk niets aan uit lezen. Mooie patstelling
Heeft iemand al eens de moeite genomen om na een voldoende lange rit met zweetvoeten en ijshanden bij de dealer naar binnen te rijden ? (motor laten draaien !) Ik ben zelf vaak niet tijdig genoeg thuis om dat te doen, maar wellicht hebben anderen hier op het forum meer ruimte in de agenda?
Dan kan de dealer een thermometer in het dashboard steken en de alleswetende lexia aansluiten. Ontkennen heeft dan geen zin meer en moet er echt wel iets gaan gebeuren…..