Na registratie kun je indien gewenst jezelf even voorstellen in dit gedeelte , voor alle overige vragen graag eerst zoeken en dan pas in de juiste rubriek je vraag plaatsen , alle andere zaken worden verwijderd. Indien je problemen ondervindt met registreren kun je contact opnemen met 1 van de beheerders van deze site via e-mail : admin(at)c5club.nl
Ik ben nieuw hier. Heb net deze week een bestelling geplaatst voor een C5 Tourer 2.0 16v Ligne Business in de kleur gris fulminator. Moet nog ff geduld hebben, levering eind febr. 2009.
Kan mij intussen mooi een beetje inlezen.
Welkom hier en veel plezier van je C5
Enne... mooie kleur heb je gekozen (zou ook weer mijn keuze geweest zijn)
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
Betaalt de baas de operationele kosten of doe je het zelf? In beide gevallen, goede keus!
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.