.....
........
oh ja: René!

Ach mijn "Zilveren Pijl" was ook van de partij en moest zonodig op de voorgrond.Rene schreef:Herrrrrrrrrrrrrrmannnnnn wat nou Zwarte schaap![]()
Hihihi, ik vond het weer een leuke dag, weer wat oude en nieuwe bekenden gezien.
En weer wat oud ijzer verwerkt![]()
De ontvangst bij johan was ook weer top... Ik zet mijn foto's straks online.
bedoel je dat rode epistel ?Oldenhage schreef:zijn er nog mensen die zo een mooie uitnodiging hebben liggen van de veiligheidsdag? Ben nog op zoek naar wat bonnetjes die je er uit kon knippen.
Maakt het iets uit of de naam van de betreffende dealer anders is dan die van jou?Oldenhage schreef:zijn er nog mensen die zo een mooie uitnodiging hebben liggen van de veiligheidsdag? Ben nog op zoek naar wat bonnetjes die je er uit kon knippen.
Heb de mijne ook gevonden, maar ik betwijfel of JO er wat aan heeft want, want het lijkt een broodje speciaal van de lokale dealer (GoedBeterBertens ahum). Op de voorkant staat een C4 picasso of C8 van boven gefotografeerd, met een aantal benen er onderuit steken. Op de achterzijde een uitnodiging voor een workshop veilig rijden etc met een fototje van het gebouw met ronde boog over de A12 (Utrechtsebaan) in Den Haag bij nacht.Harm van Beek schreef:Nog een gevonden!
Johan kun je wat met dezeOldenhage schreef:alle " gevonden " uitnodigingen zijn tot en met de 11e welkom, en ook degene die hem al opgestuurd hebben, bedankt!!