Mag ik eens rijden??? Aaaahhh, toe?Robbert schreef:Als ik als vreemdganger (Laguna....) met een DS 21 pallas uit 1966 kom, ben ik dan welkom

Mag ik eens rijden??? Aaaahhh, toe?Robbert schreef:Als ik als vreemdganger (Laguna....) met een DS 21 pallas uit 1966 kom, ben ik dan welkom

Drommels, heb ik ook weer nummertje 2 in de rijlijst voor deze autoHarm van Beek schreef:Mag ik eens rijden??? Aaaahhh, toe?Robbert schreef:Als ik als vreemdganger (Laguna....) met een DS 21 pallas uit 1966 kom, ben ik dan welkom

(kan mijn vriendinnetje niet meenemen dan)
 (kan mijn vriendinnetje niet meenemen dan) 

Je gunt haar ook geen pleziertjeDuck schreef:ik kom zonder moeder duck
of hoort dit in vreugde draadje want dan kost het mij geen extra geld

nee ze heeft die dag al wat anders hermanHerman schreef:Je gunt haar ook geen pleziertjeDuck schreef:ik kom zonder moeder duck
of hoort dit in vreugde draadje want dan kost het mij geen extra geld
Al even gevraagd hoe laat hij zaterdag open is, dat is om 7 uur dat red ik dus wel, Hij heeft ze gewoon en met spijs dus zal ik van beide meenemen.Oldenhage schreef:
Mochten jullie nog wensen hebben hoor ik het graag zo snel mogelijk, ik probeer daar zo veel mogelijk gehoor aan te geven.
PS. Herman, als je komt... bakkerij Bril in Voorst... krentenbrood

Flink wat wasabi bij het ontbijt, kikker je gelijk helemaal van ophenkie HDI schreef:wil er wel bij zijn .... echter ben vast brak (kom de 14e terug uit Japan)

Ik betaal m terug, maar ik wil er ook eentje voor prive... met spijs.Herman schreef:Al even gevraagd hoe laat hij zaterdag open is, dat is om 7 uur dat red ik dus wel, Hij heeft ze gewoon en met spijs dus zal ik van beide meenemen.Oldenhage schreef:
Mochten jullie nog wensen hebben hoor ik het graag zo snel mogelijk, ik probeer daar zo veel mogelijk gehoor aan te geven.
PS. Herman, als je komt... bakkerij Bril in Voorst... krentenbrood

Duits-Geil, Hertog, Duits-Geil...Hertogjan schreef:Geil?? Je zit toch wel met beide handen aan het toetsenbord wah??

Wil je echtHarm van Beek schreef:Mag ik eens rijden??? Aaaahhh, toe?Robbert schreef:Als ik als vreemdganger (Laguna....) met een DS 21 pallas uit 1966 kom, ben ik dan welkom

, zowel motorisch als qua carroserie nog in 1e staat (wel een keer overgespoten i.v.m. doffe lak). Orgineel ca. 130.000 km.
 , zowel motorisch als qua carroserie nog in 1e staat (wel een keer overgespoten i.v.m. doffe lak). Orgineel ca. 130.000 km.