Ik ben met mijn C-5 naar de dealer geweest, en precies zoals Murphy's Law voorspelt, deden beide ruitewissers het prima, geen enkel teken, dat de rechter niet mee wilde doen. Ook de diagnose stekker uitlezing gaf geen enkele indicatie, dat er iets mis was. Teleurgesteld, dat er met mijn C-5 niks mis was,

maakte ik me op om weer weg te rijden, en de monteur trok de diagnose stekker eruit, maar gaf nog één tikje op de ruitewisserhandle. En zowaar, lo en presto, daar ging uitsluitend de linker wisserarm heen en weer

. Verbazing alom, en de hoofdman van de garage wist meteen, dat het aan de beide motoren lag, de C-5-III heeft aparte bediening van de wisserarmen, het is een identiek systeem als in de Peugeot 407.
Enfin, er werden direct 2 motoren besteld, die er morgen al zullen zijn, en die worden vervolgens ingebouwd. Bliojft over mijn bezorgdheid, dat de computer van de auto deze storing niet heeft geregistreerd.
Morgen hoop ik te melden, dat alles weer normaal is. Overigens zei men bij de dealer, op mijn betreffende vraag, dat zij bij de 407 nog nooit zo'n probleem hadden meegemaakt...