Auto: Citroën C5 break HDi 138 pk Exclusive (dec 2007)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
Kleur: Nocciola
Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al geruime tijd actief op diverse algemene Citroen-fora, zowel Nederlandse als Franse. Vanaf vandaag kom ik ook op dit forum hier mijn steentje bijdragen ten behoeve van medeforummers, en soms wat hulp of advies vragen.
Mijn auto ? Een mauritiusblauwe C5 break HDi 110 "phase I" met beige interieur, in SX-uitrustingsniveau, met optiepakket "Pack Plus" (= parkeersensoren, zelfdimmende binnenspiegel, verlichte deurdrempels, verlichte voetenruimtes, houtdecoratie, lederen stuur, etc...), nieuw aangeschaft in 2002.
Mijn C5 break heeft me al zeer veel rijplezier bezorgd en veel goede diensten bewezen, maar jammer genoeg heeft hij ook al flink wat narigheid gegeven (zowel kleine als grote problemen). Die ervaring zal dus wellicht van pas komen om medeforummers te helpen !
Groeten
c5breakhdi
Mijn auto ? Een mauritiusblauwe C5 break HDi 110 "phase I" met beige interieur, in SX-uitrustingsniveau, met optiepakket "Pack Plus" (= parkeersensoren, zelfdimmende binnenspiegel, verlichte deurdrempels, verlichte voetenruimtes, houtdecoratie, lederen stuur, etc...), nieuw aangeschaft in 2002.
Mijn C5 break heeft me al zeer veel rijplezier bezorgd en veel goede diensten bewezen, maar jammer genoeg heeft hij ook al flink wat narigheid gegeven (zowel kleine als grote problemen). Die ervaring zal dus wellicht van pas komen om medeforummers te helpen !
Groeten
c5breakhdi
J'ai vu une déesse au volant d'une Citroën
C5club Bikkel

Auto: Peugeot 407 XT 2.0-16V HDI
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 126126
Kleur: Gris Fer
Auto: Honda C-RV E:PHEV