Heb ooit een frontje bij een autoradio gehad, nam ik echt altijd mee als ik uitstapte. Toch ruitje ingetikt.
Politie: ja meneer, misschien zou u het in uw dashb.kastje verstopt kunnen hebben. Zo niet dan lopen ze door.
Ik heb de auto alsnog laten 'verdonkeremanen'Witbrik schreef:Jammer Menno, ik hield je berichtjes omtrent het "verdonkeremanen" een beetje in de gaten. Ben wel nieuwgierig wat je van plan was, plakken of een andere manier. Heb je het afgeblazen ivm de regels of is er een andere reden? Ik heb hier bij de plaatselijke "tuner" wel eens gevraagd naar de kosten en die vielen niet echt mee (profi laten beplakken) het resultaat echter was wel heel mooi. Voor mij was de reden het niet te doen omdat ik het net te duur vond voor wat je ervoor krijgt. Ik dacht toen € 150,00 per raam.
Groeten,
Erik
Voorheen Ph2V6: 
Kwam deze tegen, de knopjes zijn zeer gelijkend aan die van de C5 Athena waar verwarmde zetels standaard in zittenexroosje schreef: Stoelverwarming inbouwen (heb al een setje liggen)
Yep, die heb ik ookMenno schreef:Kwam deze tegen, de knopjes zijn zeer gelijkend aan die van de C5 Athena waar verwarmde zetels standaard in zittenexroosje schreef: Stoelverwarming inbouwen (heb al een setje liggen)![]()
klik
Voorheen Ph2V6: