Re: Verlichtingsproblemen na reparatie bedrading trekhaak
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee,
Ze kunnen het NIET!!!!
Gisteren alle verlichting bij de garage gecheckt, was oke.
Maar bij de eerste de beste rit op de snelweg, na de tweede keer linkerknipperlicht gebruiken!, ging het controle lampje snel flikkeren en snell tikken dus.
Geen nood dacht ik, dat is een samenloop van omstandigheden. Er is nu een lampje stuk.
En dus doorrijden. Terplekke even een controle: ALLE KNIPPERLICHTEN AAN DE LINKERKANT WERKEN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
$#@%^$^%%^$%$#^&^^%%^$%&%$ ^^$#@%$(*(&( etc.
Weer thuis aangekomen zie ik dat het voorknipperlicht nog een heeeeeeel klein beetje gloeit en er dan ook mee stopt.
Inmiddels heb ik me behoorlijk verdiept in de bedrading van een trekhaak. En kan nu dromen hoe de stekkertjes (horen te) zitten.
Ik stond achter de auto en denk: "het zal toch niet zo zijn dat ze de stekkertjes niet goed in elkaar hebben geklikt"?
Dus de linkerachterlicht unit eruit, stekkertje los en vast. Deze zat niet echt goed erin geklikt.
En zie daar: ALLES WERKT WEER ZOALS HET HOORT!!!!
Deze garage vanochtend om 8.15 uur gebeld. En in korte en krachtige bewoording laten weten wat ik van een en ander vond.
Kijk, bij het plaatsen van de trekhaak een foutje maken met de bedrading mag natuurlijk niet, maar kan gebeuren. Maar vervolgens geen 13 polige teststekker hebben om te checken, en dus fout de straat op (kunnen) sturen, kan natuurlijk niet.
Vervolgens na herstel de bedrading nog weer verkeerd hebben aangesloten is helemaal fout.
En dan nog een keer moeten herstellen, omdat nu de stekkeraansluiting nu wel goed is, maar de verlichting van de C5 van slag is, is nog fouter.
En dan nog weer niet goed werken, de complete linker verlichting werkt niet is onvergeeflijk.
Wanneer ik er dan zelf achter moet komen dat het een kwestie is(lijkt) van een goed bereikbare massa stekker goed in elkaar klikken, schieten mijn woorden tekort.
Kortom, dat wordt niet mijn garage!
Maar het werkt weer.
Johan