Pagina 1 van 2

even voorstellen.

Geplaatst: 23 mar 2011 23:55
door xandor1961
Hallo iedereen,

Ik ben Ronald en ben 49 jaar en gehuwd en drie kinderen.Woon in de Zaanstreek.
Vanaf morgen ben ik ook een trotse C5 rijder. Heb altijd Mazda gereden en heb nu deze stap genomen.
Het is een C5 2.0 HPI exclusive uit dec 2001 met 50.000 km. Nu heb ik wel gehoord dat er problemen zijn geweest en dat deze motor maar heel kort heeft mee gedraaid. Heb hier over ok de importeur over aan geschreven om de auto historie op te vragen deze heb ik gekregen, geen bijzonderheden aan de motor, en kreeg het advies om ook de dealer aan te schrijven dit heb ik gedaan en deze heeft alles nagekeken en had de klachten die de importeur opgegeven had. Weet van wie de auto is geweest en die heeft hem verkocht omdat hij groter is gaan rijden dus ik hoop dat ik geluk heb. das een heel verhaal geworden. Hoop vele fijne km te rijden nou ja me vrouw dan en hier nog een hoop te kunnen leren van jullie :smt023 .
alvast bedankt Ronald

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 07:15
door Peebee
Zo daar kan je nog veel plezier aan beleven,
wat een lage km-stand zeg,
en dan de luxe van een Exclusive,
binnenkort maar eens wat :smt180
enne welkom bij de club,

Peter

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 07:50
door willy4
welkom bij de club :smt023 :smt038

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 08:19
door edwin48
wees welkom en je vragen worden zeker beantwoord je leert een hoop hier :smt023 :mrgreen:

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 09:57
door Menno
Welkom ... en bezuinig b.v. niet op benzine, de HPi rijdt beter op Ron 98 ;)
Veel plezier met de C5 :smt193

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 09:58
door Bert65
:smt193 :smt023
welkom en suc6 met de exclusieve dame!

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 10:07
door Marc
Welkom en veel plezier gewenst met je C5

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 10:33
door dedolk
Welkom :smt193

Veel comfortabele kilometers toegewenst.

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 24 mar 2011 18:35
door KlaasS
welkom
natuurlijk beleef je plezier van een C5
ongekend rij plezier ,veel comfort en een stille reisgezel
dus wat wens je je zelf nog meer

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 25 mar 2011 18:49
door rolftw
:smt023 Je auto met deze onwaarschijnlijke kilometerstand komt pas net kijken... :smt080
Veel plezier met de C5!

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 03 apr 2011 20:16
door xandor1961
Hier nog even een berichtje, als eerste bedankt voor het leuke welkom :smt023 .
We hebben de auto in ons bezit en echt het is een heerlijke auto rijdt fantastisch en wat een zit.
Het is wel zoeken al die knopjes en technische snufjes heerlijk.
Misschien kan iemand mij helpen heb al in de gebruiksaanwijzing gezocht maar kan het niet vinden :smt017 ,
links achterin aan de schermkant zit in de bekleding een opening waar een zwarte elektronische kast hangt lijkt erg op een versterker maar dat is het niet weet iemand wat het is. Binnen kort zal ik foto's van de auto plaatsen.
Alvast bedankt weer voor de reacties.

groetjes Ronald

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 03 apr 2011 20:19
door Menno
Dat is de versterker van pack JBL als ik dat zo goed begrijp, ... die zit idd achterin ( bestuurderskant ) ;)

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 08 apr 2011 00:21
door xandor1961
Hoi Menno bedankt voor je antwoord :smt023 . Het is inderdaad de versterker.Maar ik lees nu verschillende dingen over de C5.Ik heb een C5 exclusive 2.0 hpi uit december 2001. Maar als ik lees lijkt het er op dat de datum voor mijn gevoel niet klopt aangezien de luxe misschien kan iemand me verder helpen.
Heb spiegels die inklappen,esp, radio cd speler met wisselaar clarion met speakers en tweeters. dimmende binnen spiegel,alarm.achterwisser sproeiers lampen,sierstrips in kleur. achteruitrij waarschuwing. Alleen kan ik niet terug vinden hoe het zit met de telefoonaansluiting. Jeetje als je dit allemaal tikt wat een luxe gevoel heb je dan he wat een auto is zo'n citoen C5. Alleen jammer dat ik er zelf niet in mag rijden, mag geen versnelling rijden aangezien mijn handicap. Rij zelf in een renault mangoo. Alvast weer bedankt :smt023

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 08 apr 2011 08:18
door Peebee
Nou je mag er in ieder geval in meerijden, :smt023
da's misschien nog wel méér genieten, :smt038

v.w.b. de luxe,
een Exclusive is al niet onderbedeeld, :shock:
maar de 1e eigenaar kan er nog wel (wat) bijbesteld hebben, :idea:
sommige mensen zijn zelfs met een Exclusive (nog) niet tevreden :lol:
oftewel gewoon genieten van alle luxe,

Peter

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 08 apr 2011 23:14
door xandor1961
hoi Peebee,
Bedankt voor je reactie ja het is inderdaad wat je zegt er kan wat extra bij geleverd zijn.
Ja het voordeel is dat als je mee mag rijden elke keer weer wat ziet :shock: , en genieten doen we zeker.
Wat betreft de tel aansluiting zoals in het boekje staat kunnen we niet uitkomen zou dat eventueel via de versterker kunnen of moet je een aansluiting maken via de radio?
fijn weekend iedereen