kan dit zomaar of moet de gehele telefoonaansluiting verander worden.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
De C5 die ik de 23ste krijg heeft een telefoonaansluiting voor de nokia6310i de afwerking van de telefoonhouder vanuit de voetruimte van de passagier naar het middenconsole is mooi en wil ik dus ook houden. tevens heb ikook een 6310i, echter ik heb een nieuwe telefoon nokia N70 die ik zeer intensive gebruik. dus wil niet meer terug naar de 6310i, wie weet wat het kost en of het mogelijk is om alleen de houder te wisselen.
kan dit zomaar of moet de gehele telefoonaansluiting verander worden.

kan dit zomaar of moet de gehele telefoonaansluiting verander worden.
Berichten: 2016
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:21
Auto: C5 V6 Break by Carlsson
Opties: Geschifte bestuurders optie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 09739
Productienummer: 0579
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 200K +
Kleur: EYTC
Locatie: Onder de rook van Boxmeer
Je zult in ieder geval een andere houder moeten aanschaffen want de N70 past niet in dezelfde houder.
Daarnaast is er volgens mij voor de N70 geen bedrade carkit, alleen maar bluetooth. Dus de carkit zul je ook moeten vervangen.
Afhankelijk van wie het gaat doen (dealer=duur!) waar de carkit nu zit is het meer of minder werk om die twee te vervangen. En dan heb je natuurlijk ook nog de aanschafkosten van een houder (30-40 euro en de carkit zelf, 100 euro ongeveer).
Reken voor alles bij elkaar makkelijk een paar honderd euro.
Of je moet natuurlijk zelf even achter de panelen willen duiken. Vaak is het zo dat de stekkers passen en dat je alleen de hardware hoeft te vervangen. Al durf ik dat bij een een Cark-91 niet met zekerheid te zeggen. Dat is al een oud beestje...
Daarnaast is er volgens mij voor de N70 geen bedrade carkit, alleen maar bluetooth. Dus de carkit zul je ook moeten vervangen.
Afhankelijk van wie het gaat doen (dealer=duur!) waar de carkit nu zit is het meer of minder werk om die twee te vervangen. En dan heb je natuurlijk ook nog de aanschafkosten van een houder (30-40 euro en de carkit zelf, 100 euro ongeveer).
Reken voor alles bij elkaar makkelijk een paar honderd euro.
Of je moet natuurlijk zelf even achter de panelen willen duiken. Vaak is het zo dat de stekkers passen en dat je alleen de hardware hoeft te vervangen. Al durf ik dat bij een een Cark-91 niet met zekerheid te zeggen. Dat is al een oud beestje...
2004 Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
1998 BMW R1200C Classic, Elfenbein, blue leather, voor de fun
1971 Land Rover 88 Series IIa, voor in de modder
Hiervoor: 1x BX, 2x Xantia, 1x C5 Break, 1x C8, 2x Octavia lease bakjes en van thuis uit alles gereden vanaf de (echte) DS...
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Dat ligt aan de Nokia carkit , is het de Cark-91 of de nieuwere CK-1w ( ook geschikt voor de 6310i ) ??? , in geval van de eerste is er geen mogelijkheid ( antiek
) , bij de CK-1w kan het wel .... ( andere houder )
En anders alles weg en bv een CK-7w kopen ( + €120,- ) ben je helemaal klaar ( BT carkit met optie tot aansluiten via draad ! ) , die heb ik icm met de N80 ( maar geschikt voor alle nieuwe modellen van Nokia ) ...
Mocht het de CK-1w zijn heb je tevens ergens deze knop zitten ! :
http://www.18900.com/images/goods_pic/1453
En anders alles weg en bv een CK-7w kopen ( + €120,- ) ben je helemaal klaar ( BT carkit met optie tot aansluiten via draad ! ) , die heb ik icm met de N80 ( maar geschikt voor alle nieuwe modellen van Nokia ) ...
Mocht het de CK-1w zijn heb je tevens ergens deze knop zitten ! :
http://www.18900.com/images/goods_pic/1453
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
weet het nog niet, volgens mij niet, krijg pas de 23ste de autoM&M schreef:Dat ligt aan de Nokia carkit , is het de Cark-91 of de nieuwere CK-1w ( ook geschikt voor de 6310i ) ??? , in geval van de eerste is er geen mogelijkheid ( antiek) , bij de CK-1w kan het wel .... ( andere houder )
En anders alles weg en bv een CK-7w kopen ( + €120,- ) ben je helemaal klaar ( BT carkit met optie tot aansluiten via draad ! ) , die heb ik icm met de N80 ( maar geschikt voor alle nieuwe modellen van Nokia ) ...
Mocht het de CK-1w zijn heb je tevens ergens deze knop zitten ! :
http://www.18900.com/images/goods_pic/1453
V.I.P.


Berichten: 571
Lid geworden op: 13 dec 2006 19:39
Auto: C5 Break
Opties: PDC, Nav. RT3
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10182
Productienummer: 10129
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 235000
Kleur: NOIR OBSIDIEN
KPH: Voor + Achter
Locatie: Wijk bij Duurstede
dat vind ik niets, zon raamhouder. heb ik een complete mooie afgewerkte carkit ga ik hem niet gebruiken nee het oog wil ook watcitroendreamer schreef:hallo
ik heb ook een 6310i houder en 2 nokia n70 . Daarvoor heb ik gewoon een raamhouder gekocht. En dan gewoon met een 12 volt plug aansluiten.. De n70 kan ook handsfree gebruikt worden!
V.I.P.


Berichten: 571
Lid geworden op: 13 dec 2006 19:39
Auto: C5 Break
Opties: PDC, Nav. RT3
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10182
Productienummer: 10129
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 235000
Kleur: NOIR OBSIDIEN
KPH: Voor + Achter
Locatie: Wijk bij Duurstede
Berichten: 8145
Lid geworden op: 26 mei 2006 20:04
Auto: Geen C5 meer
Brandstof: Benzine
Locatie: Velsen.
Contacteer:
Berichten: 8145
Lid geworden op: 26 mei 2006 20:04
Auto: Geen C5 meer
Brandstof: Benzine
Locatie: Velsen.
Contacteer:
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Of kijk op mijn vodafone
( http://www.vodafone.nl/prive/myvodafone/ )
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24

