Het is misschien sommige opgevallen dat er tijdens de meeting over een C5club blad/magazine is gesproken, Noël die aanwezig was en o.a. de CD'tjes overhandigde kwam met deze suggestie, hij heeft ervaring op dit gebied.
• CarconceptMagazine ( eigen magazine )
• La CX en Route, voor de CX Club ( drie jaren blad gemaakt )
• La Bombe Citroën ( voorstel voor ID/DS club )
Zie voor een voorbeeld deze site : http://issuu.com/noel" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het een beetje in het midden gelaten omdat ik zelf denk dat een forum voldoende informatie geeft, zeker omdat content voor zo'n blad van onze kant moet komen ( verhalen schrijven, nieuws, e.d. ), het idee op zich is natuurlijk wel leuk en komt voor de club professioneel over, maar of wij hier nu ( ooit ) aan toe zijn betwijfel ik.
Het is wel iets wat een hoop inzet en waarschijnlijk tijd kost, .... oplage zou + eens per kwartaal zijn.
Momenteel kan ik het zelf niet privé verantwoorden om meer tijd in de club te steken, er zijn andere zaken die mijn aandacht vragen.
Dus hierbij een draadje om animo te peilen en eventueel de bereidwilligheid tot leveren van content.
Iemand ervaring met het maken van een blad ??
Tevens gaan aan een daadwerkelijk blad natuurlijk kosten gepaard .... dit is allemaal nog niet aan de orde aangezien het slechts een idee betreft!
Online kan eventueel ook, maar dat mist zijn doel aangezien het forum al " online " is !
Kortom, jullie mening en opmerkingen a.u.b.
Ik neig sterk naar nee ....
Bedankt