Kan iemand mij vertellen hoe de standaard installatie klinkt in een C5 Tourer?
Klinkt het warm, met voldoende bassen en toch duidelijke hoge en middentonen?
Moet ik als audiofiel nog investeren in nieuwe speakers voor de C5?

Dan grijp ik dus ook naast een goed geluid in de wagen... Met die NaviDrive 3D Concert Pack schijnt het wel degelijk te zijn, maar ja... Die is niet meer uit stock leverbaariBub schreef:Neen
Ik heb het over de standaard speakers in de LB uitvoering. Heb de zg High-End uit de exclusief ook beluisterd maar deze konden mij ook niet bekoren. Heel bonkerig en weinig sprankelend in het hoog-midden

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

iBub schreef:Ik ben redelijk audiofiel en ik vind de standaard speakers ver beneden de maat. Heb hiervoor een 407 SW ghad met de JBL upgrade dus ik was redelijk verziekt.
Heb de standaard spaekers in de C5 Tourer laten vervangen door Polk Audio speakers en ben nu behoorlijk tevreden.
In mijn vorige wagen had ik ook JBL (C4 VTS Hdi) met navi van M.Marrelli. Tegevallend geluidroelbouwman schreef:Waren dat de standaard speakers van de HiFi optie in de Exclusive die slecht waren? Ik had namelijk de verwachting cq hoop dat de kwaliteit van dat systeem vergelijkbaar zou zijn met de kwaliteit van het JBL systeem dat in mijn ph1 zit, en daar ben ik erg tevreden over.
Roel.