Hallo mede forummers,
Is er onder ons al iemand die ervaring heeft met de nieuwe NGK Laserline bougies die speciaal voor LPG auto's ontwikkeld zouden zijn? Voordelen die geclaimd worden zijn betere vonk bij lagere spanning, waardoor het bobineblok minder belast zou worden. Ook zouden deze bougies veel langer meegaan. De prijs is er echter ook naar, plm. € 17,- / stuk. Is dit werkelijk een revolutionaire bougie voor LPG auto's of is het een knap staaltje marketing (geldklopperij op z'n nederlands) en brengt deze bougie in de praktijk niets meer dan de NGK LFR5B? Wie heeft hier iets zinnigs over te zeggen?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.

C5club Rookie


Berichten: 32
Lid geworden op: 26 jan 2007 12:26
Auto: C5 2.0 I Break Exclusive
Opties: JBL speakers CD wisselaar
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10371
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 96451
Kleur: Gris Fulminator
Berichten: 10677
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=5&t=4092" onclick="window.open(this.href);return false;

