C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 27
Lid geworden op: 31 okt 2009 19:58
Auto: C5 tourer 2.0 HDI 163 pk exclusive
Brandstof: Diesel
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 0
Kleur: fulminator
Gebruikersavatar
C5club Rookie
C5club Rookie
hondengrille

Bericht door HCVDB »

Beste mensen,

heeft iemand ervaring met de scheidingsgrille voor de tourer?
Ik heb het over de hondengrille (metalen exemplaar).
Heb 2 Gordon setters.
Of iemand een beter voorstel om 2 honden te vervoeren??

HCVDB
XTR
XTR
Re: hondengrille

Bericht door XTR »

als bezitter van een hond moest ik even slikken toen ik de titel van dit topic las... :smt017

gelukkig gaat het over een hondenrek :P
cogie
cogie
Re: hondengrille

Bericht door cogie »

als er iemand al een hondenrek heeft aangeschaft, mag ie altijd laten weten of hij/zij tevreden is over het gebruiksgemak, prijs, enz..
Plaats reactie