Beste mensen,
heeft iemand ervaring met de scheidingsgrille voor de tourer?
Ik heb het over de hondengrille (metalen exemplaar).
Heb 2 Gordon setters.
Of iemand een beter voorstel om 2 honden te vervoeren??
HCVDB
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie algemene vragen.
Berichten: 27
Lid geworden op: 31 okt 2009 19:58
Auto: C5 tourer 2.0 HDI 163 pk exclusive
Brandstof: Diesel
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 0
Kleur: fulminator
als bezitter van een hond moest ik even slikken toen ik de titel van dit topic las...
gelukkig gaat het over een hondenrek
gelukkig gaat het over een hondenrek
als er iemand al een hondenrek heeft aangeschaft, mag ie altijd laten weten of hij/zij tevreden is over het gebruiksgemak, prijs, enz..
