Hij (zij?) staat nu bij de garage. Oorzaak is waarschijnlijk een defecte hydrauliek-pomp.... Dus voorlopig mag ik ff in onze boodschappen-Clio rondtuffen....
Toch niet een te groot eindje mee gereden, das echt schadelijk hoor!Biedzjee schreef:Mijn C5-je is afgelopen weekend door z'n bollen gezakt... Ik liep naar de auto toe om wat in te laden en dat weg te brengen, toen ik bemerkte dat 'ie in z'n laagste stand stond...Met geen mogelijkheid meer omhoog te pompen. Toch maar een eindje gereden, maar dat was dus geen pretje. De auto veerde als een hobbelpaard, zo ongeveer.
![]()
Hij (zij?) staat nu bij de garage. Oorzaak is waarschijnlijk een defecte hydrauliek-pomp.... Dus voorlopig mag ik ff in onze boodschappen-Clio rondtuffen....
Nee, ongeveer een halve kilometer of zo... Toen na overleg met de monteur een kilometer of 10 (snelweg) naar de garage toe...Ronald schreef:
Toch niet een te groot eindje mee gereden, das echt schadelijk hoor!
Gr. Ronald
Bel even met JO, misschien dat de montage van een Bart Ebben examplaar hier de pijn wat kan verzachten. Second opinion bij dit soort dure reperaties altijd aan te raden. Wel balen, maar zover ik weet nog nooit hier gemeld.HarmBoer schreef:ook ik heb dit probleem.Net telefoontje gehad van dealer, reparatie hydrauliekpomp 1350 euro. Ik schrik me helemaal de ....... C5 uit 2002 break, wie kent dit en weet er een goedkopere oplossing?