maar waar zitten de bougies in het motorblok van de C5 2i
ik heb ergens gelezen dat ze diep zitten maar waar
Wim
Veel (te veel) dealers geloven alleen wat hun toverdoos zegt.WebWim schreef: maar de dealer kon niets vinden in hun computer.
Oh, zijn die sleutels voor de fase 1 en 2 hetzelfde dan?WebWim schreef:De bougiesleutel koste bij de praxis nog geen 7 euro die word geleverd met 2 maten
WebWim schreef:het kromme gedeelte van de bougie was er af, dat zwerft nu ergens in de cilinder rond,
Kan er ook vanaf gebrand zijn door het valse lucht aanzuigen langs de bougie, maar zal nu toch wel een stuk beter lopenalzheimer schreef:WebWim schreef:het kromme gedeelte van de bougie was er af, dat zwerft nu ergens in de cilinder rond,
het is een uitvoering met verwisselbare kop en flexibel onderstukPloffie schreef:WebWim schreef:De bougiesleutel koste bij de praxis nog geen 7 euro die word geleverd met 2 maten
Oh, zijn die sleutels voor de fase 1 en 2 hetzelfde dan?
Ik las laatst ergens dat ze 30 eurietjes kosten.
Heb je gewoon zo'n pijpje?
Kijk dat is helemaal te gek, klein vraagje resteerd heb je wel het kromme stukje uit je ciinder gehaald wat erin zat volgens jouw verhaal?WebWim schreef:hij loopt stukken beter, alle storingen zijn uit het display verdwenen en het inhouden rond de 2000/2500 toeren gebied is verdwenen
ik ben helemaal blij
Wim