kan je de bumper gaan demonteren en het lamphuis.
wordt tijd dat men hier eens tegen optreed in de EU.
de aan de bestuurdesrskant gaat met het nodige @$#@$# (nadatde accu verwijders is) enigzins.
maar de anderekant
Juist! Nou ben ik erg onhandig, dus zelf lampjes vervangen heb ik al bij voorgaande types Citroen opgegeven. Heb nog wel een setje reservelampen in de auto. Daarmee kan je een bekeuring van een diender nog wel eens afwenden ook al ben je niet in staat het ding ter plekke te monteren.ronama schreef:om de lampen van de Ph 2 te vervangen zowel parkeerlicht als dimlicht en grootlicht.
kan je de bumper gaan demonteren en het lamphuis.
![]()
wordt tijd dat men hier eens tegen optreed in de EU.
"Electronisch vergrendelbare koplampschuifpui", optie op alle modellen behalve Exclusive 8)Harm van Beek schreef:Dan kan iedereen die een lampje nodig heeft, jouw lampje "lenen" of, positief gedacht, vervangen.
Zit jij mooi zonder. Dan moet er dus weer een slot op komen en dan wordt het allemaal weer te duur....

kom ik de volgende keer met mijne wel ff naar meersen, maar de Ph2 is net ff moeilijkerc5maarten schreef:Wil niet heel vervelend zijnMaar stadslicht is appeltje eitje!
Heb de hydraulica kant zaterdag vervangen en dis was binnen 10 minuten gepiept, en dimlicht duurt niet veel langer!
Voordeel van mijn zijde, heb wel smallere handen