Hahaha.. ineens, zomaar... op de snelweg... ik zit nergens aan... gaan de spiegels even in en meteen weer uit...
inmiddels twee keer gehad...
Mevrouw heeft karakter...
Iemand ook gehad???
Dat wordt een duur grapje als ik moet gokken, je hebt 2 andere spiegels nodig met het motortje wat dit in/uitklappen aanstuurt, naast natuurlijk een ander paneeltje in de deur, en zie het dan nog maar eens aan de praat te krijgen m.b.t. de bedradingRip-rip schreef:Ik wilde dat mijn spiegels automatisch in en uit konden klappen.... is dat in te bouwen?
Nee nooit gehad, nooit melding van gezien hier.harryeik schreef:Hahaha.. ineens, zomaar... op de snelweg... ik zit nergens aan... gaan de spiegels even in en meteen weer uit...
inmiddels twee keer gehad...
Ik herinner me nog een LED in het puntje van de i van je HDi...Ronald schreef: 1. Wat 12v spul aangesloten recentelijk ? Andere radio gemonteerd ?
Ik stond wel even te klapperen met mijn oren toen ik dat las.harryeik schreef:![]()
![]()
Hahaha.. ineens, zomaar... op de snelweg... ik zit nergens aan... gaan de spiegels even in en meteen weer uit...
Ja, hier staat helaas niks op de achterkant. Dankzij de chiptuning maggie er nu ook 1 hebben. .. Ik verzin wel weer wat.. hahaha. (misschien een rode vlam uit de uitlaat....Ik herinner me nog een LED in het puntje van de i van je HDi...

Carrie-the sequel????citroendreamer schreef:Karakter?
Vrouw tegen een klein paaltje.. nog geen sorry gezegd tegen de dame.
Maarre vanavond wil ze dame openen en de dame ging gelijk weer dicht en wilde niet meer open.
probleem. Mijn sleutel gebracht, alle deuren open behalve de bestuurders kant. (van binnenuit wel)
nu doet alles het weer . raar maar waar..
karakter of een slot wat kapot gaat