Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Hallo ik zal mij even voor stellen mijn naam is Orlando en ik ben rijder van een C5 break 2.2 hdi uit 2003 heerlijke wagen mijn vraag is heeft de automaat bak ook een filter zo ja moet die ook vervangen worden alvast bedankt . 
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Welkom hier Fiter.
Wat meer autogevens zou makkelijk zijn, liefst meer dan dat maar dat is een persoonlijke keuze.
Het ClubCafé zit heel dichtbij , dat praat ook wel makkelijk en bij mooi weer in het tuinCafé

Wat meer autogevens zou makkelijk zijn, liefst meer dan dat maar dat is een persoonlijke keuze.
Het ClubCafé zit heel dichtbij , dat praat ook wel makkelijk en bij mooi weer in het tuinCafé
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Volgens mij gaat hier iets mis 
MG4 2022 (De zwarte TEMU kar)
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Hi
Ja ik bedoel Orkonoe 
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.