Heeft iemand dit ook aan de hand gehad en hoe is het op te lossen.
Alvast bedankt, Patrick.

Geen goed gevoel bij, net als jij. Maar erger nog is dat volgens jouw bericht de dealer het probleem terug legt bij jou. Alle ´we kunnen dit en dat proberen, maar het kost u zoveel´ oplossingen zijn eigenlijk niet aanvaardbaar. Maak goede afspraken met je dealer over de kosten van de OPLOSSING, niet over de priijs van eventuele gebruikte onderdelen.PatrickH schreef:Ik ben bij de Citroen dealer geweest en die had twee maal in verleden hetzelfde meegemaakt. Dit was toen opgelost door het multifunctionele display in het midden boven te vervangen. Dit display zou een storing kunnen veroorzaken in het electronish circuit. Maar om nu ongeveer 150 euro uit te geven om te proberen of dit mijn probleem oplost vind ik wel veel voor als dit niet het probleem mocht zijn. De dealer kon me geen garantie geven dat mijn probleem hiermee opgelost was.

Ik kan de relatie tussen mapsensor en het uitvallen van de BSI niet maken.Zolder schreef:Hoi
Dat heb ik ook gehad!!
Bij mij is de mapsensor vervangen.
Als je het gas los laat stottert hij dan een beetje ?
Nee, hij zweeft als een engeltje.Zolder schreef:Hoi
Dat heb ik ook gehad!!
Bij mij is de mapsensor vervangen.
Als je het gas los laat stottert hij dan een beetje ?
Ts Ãs maar een hint.![]()
Gr Zolder

een soort van veredelde boordcomputerPatrickH schreef:Ik ben nog niet zo lang in het gelukkige bezit van mijn limo en dus ook nog niet zo lang op dit forum. Ik heb gemerkt dat de kenners veel afkortingen gebruiken waarvan ik niet weet wat ze betekenen. Wat is een BSI?