Nou is ze aan een beurt toe,kan ik deze ongestraft gebruiken?
De specificaties zijn het zelfde als die van de Total Quartz 'a 17,50 de liter.
Sjef

zo duur, ik heb 10 euro betaald bij mijn dealer voor 1 losse flacon van 1 literSjever schreef:de Total Quartz 'a 17,50 de liter.
Sjef
Maar jij woont dan ook niet in Nederland , maar halverwege France, waar hij nog goedkoper is.ronama schreef:zo duur, ik heb 10 euro betaald bij mijn dealer voor 1 losse flacon van 1 literSjever schreef:de Total Quartz 'a 17,50 de liter.
Sjef
R1200C schreef:Kun je het missen? Simpel gezegd: als je het niet meteen vertrouwd waarom zou je dan een risico willen lopen?
100 euro besparen en straks voor 10 of 20 keer zoveel aan reparaties mogen betalen? Ik zou het wel weten: gewoon bij het bekende blijven. Viscositeit is niet het enige wat olie A van olie B laat verschillen. Moderne olies hebben een berg aan additieven. Eerlijk gezegd moet er ergens op bezuinigd zijn...
nee net over de grensSjever schreef:Maar jij woont dan ook niet in Nederland , maar halverwege France, waar hij nog goedkoper is.ronama schreef:zo duur, ik heb 10 euro betaald bij mijn dealer voor 1 losse flacon van 1 literSjever schreef:de Total Quartz 'a 17,50 de liter.
Sjef
Inderdaad heb ik vanmiddag een half litertje bij gevuldTHEFXR schreef:jazeker, durf jij dat