Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.

C5club Newbie


Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2023 06:58
Auto: c5 break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
kilometerstand: 316000
Kleur: blauw
bij mijn C5 ik heb mijn C5 uitgelezen en een meldin cooling fan iets met geen voeding of geen massa
ik Dacht hooft zekering stuk of het relais.
Citroen C5 2,0 16v bj 2004 uitvoeg Break
mvg Marcel Spoor
ik Dacht hooft zekering stuk of het relais.
Citroen C5 2,0 16v bj 2004 uitvoeg Break
mvg Marcel Spoor

C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Onder de bsm
Die zit achter de accu, er zitten zekeringen op.
Als je die eruit wipt (accu los!/ zie je eronder de maximaalzekeringen zitten
Welke je moet hebben staat in het instructieboekje.
Dat kan je ook vinden in de downloads op dit forum.
Die zit achter de accu, er zitten zekeringen op.
Als je die eruit wipt (accu los!/ zie je eronder de maximaalzekeringen zitten
Welke je moet hebben staat in het instructieboekje.
Dat kan je ook vinden in de downloads op dit forum.
Berichten: 3069
Lid geworden op: 12 feb 2013 15:44
Auto: C5 tourer 2.7 V6 HDi Exclusive automaat
Opties: stoelmassage, park assist, etc. etc.
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 305.000
Kleur: Gris
Locatie: Eindhoven
40A. Maar als die doorgebrand is moet je wel even de ventilator zelf in de gaten houden!
Hij brandt niet voor niets door… mogelijk loopt de ventilator te zwaar en is die aan vervanging toe
Hij brandt niet voor niets door… mogelijk loopt de ventilator te zwaar en is die aan vervanging toe
Toen:
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
Berichten: 13973
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
viewtopic.php?f=8&t=23632" onclick="window.open(this.href);return false;
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Controleer eerst of de fan draait als je deze test met de Lexia, voordat je op zoek gaat naar allerlei zekeringen, draadbreuk, etc.
De geen voeding, massa of kortsluiting naar de plus zijn niet altijd echte storingen, vaak spookmeldingen, mijn C5 gaf ook altijd een foutmelding op de fan met uitlezen, maar heeft altijd gewerkt.
De geen voeding, massa of kortsluiting naar de plus zijn niet altijd echte storingen, vaak spookmeldingen, mijn C5 gaf ook altijd een foutmelding op de fan met uitlezen, maar heeft altijd gewerkt.

C5club extreme Fan


Berichten: 191
Lid geworden op: 14 mei 2013 05:58
Auto: C5 2 liter Break, Difference
Opties: Veel !
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Organummer: ???
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 777.777,7
Kleur: Lichtblauw Metallic
Locatie: Vollenhove
De 4 koolborstels zullen het probleem zijn, zijn korter geworden door slijtage! Remedie: ventilator uitbouwen, (drie boutjes van de grill losdraaien, de grill naar je toe duwen, daar moet je een dikke hamersteel tussen steken, de ventilator met 4 boutjes loshalen, connector los peuteren) op de kop houden en vol spuiten met CRC-2-26 een uur laten inweken en dan hopen dat de veertjes achter de koolborstels en de koolborstels weer wat gangbaarder gaan worden! Dit is een actie die ik elk jaar uitvoer, voor de vakantie periode! Je kunt de ventilator gewoon aan de accu proberen, gebruikt wel heel veel stroom!, neem dikke draden en houd de ventilator in een houdgreep!!