Forumregels
      Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
		    Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Hola,
Vanmiddag over een drempeltje gereden en toen hoorde ik een licht knappend geluid linksvoor.
Was bijna thuis dus stukje doorgereden, gestopt, stap uit. vergrendel en hoor wat gesputter en er ligt een drupje of wat LDS. Slangetje afgescheurd. Niet voor het eerste, heb dat exemplaar inmiddels al 2x eerder iets ingekort en opnieuw erop gestoken en rechtsvoor ook al 1x.
Nu was ik al van plan morgen die slangetjes met toebehoren te bestellen bij Struyk, volgens mij niet heel lastig te vervangen en komend weekend gaan toch meteen de nieuwe remschijven en blokken er voor op.
Er gebeurde echter ook iets nieuws, ik loop na een uurtje naar buiten om het slangetje tot morgen in elk geval weer even te bevestigen, en de dame ligt gewoon op haar kont. komt wel na ontgrendelen relatief vlot weer omhoog en ook even heen en weer rijden gaf geen rare fratsen.
Wel lag er bij het bevestigen al een vlekje LDS op de tegel. grofweg 5x5cm.
Is dat inzakken een teken dat het LDS peil te laag staat? is door het gele plastic van het reservoir niet waar te nemen... Of is er iets anders cq kostbaarders aan de hand?
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Vanmiddag over een drempeltje gereden en toen hoorde ik een licht knappend geluid linksvoor.
Was bijna thuis dus stukje doorgereden, gestopt, stap uit. vergrendel en hoor wat gesputter en er ligt een drupje of wat LDS. Slangetje afgescheurd. Niet voor het eerste, heb dat exemplaar inmiddels al 2x eerder iets ingekort en opnieuw erop gestoken en rechtsvoor ook al 1x.
Nu was ik al van plan morgen die slangetjes met toebehoren te bestellen bij Struyk, volgens mij niet heel lastig te vervangen en komend weekend gaan toch meteen de nieuwe remschijven en blokken er voor op.
Er gebeurde echter ook iets nieuws, ik loop na een uurtje naar buiten om het slangetje tot morgen in elk geval weer even te bevestigen, en de dame ligt gewoon op haar kont. komt wel na ontgrendelen relatief vlot weer omhoog en ook even heen en weer rijden gaf geen rare fratsen.
Wel lag er bij het bevestigen al een vlekje LDS op de tegel. grofweg 5x5cm.
Is dat inzakken een teken dat het LDS peil te laag staat? is door het gele plastic van het reservoir niet waar te nemen... Of is er iets anders cq kostbaarders aan de hand?
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
Berichten: 13973
      		Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
      			      		      			      				Opties: trekkaak , volledig leder
      			      		      			      				Brandstof: Hybride
      			      		      			      				Bouwjaar: 2023
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 621
      			      		      			      				Kleur: zwart
      			      		      			      				Locatie: Westerlo Belgie
      			      		      		
      		      		      		        normaal is dat de cilinder inwendig lekt.Is dat inzakken een teken dat het LDS peil te laag staat?
ZIE
Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Auto even in de laagste stand gezet, peil LDS lijkt goed in die stand, grofweg een centimeter onder de dop. Sinds het bevestigen van die verharde overloopslang geen nieuwe plasjes onder de auto.
Ze heeft grofweg een minuutje nodig om omhoog te komen na een nacht, gaat wel soepel zonder schokken en dergelijke en ook het rijgedrag is niet opmerkelijk.
Wel hoor ik de pomp wat vaker onder het rijden, althans zo lijkt t.(Al kan dat ook zijn omdat ik mn radio uitgezet had om te luisteren naar de dame....)
Ik denk dat ik de auto morgen even op een paar paar assteunen zet om uit te sluiten dat er ergens nog iets wegloopt of extern lekt.
Gezien de informatie uit de zoekopdrachten en de locatie van het geluid ben ik redelijk zeker dat linksvoor naar de vaantjes is.
Wat ik niet terug kan vinden wat zoiets normaal gesproken kost om te vervangen. Zelf doen lijkt me hier niet echt aan de orde.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Ze heeft grofweg een minuutje nodig om omhoog te komen na een nacht, gaat wel soepel zonder schokken en dergelijke en ook het rijgedrag is niet opmerkelijk.
Wel hoor ik de pomp wat vaker onder het rijden, althans zo lijkt t.(Al kan dat ook zijn omdat ik mn radio uitgezet had om te luisteren naar de dame....)
Ik denk dat ik de auto morgen even op een paar paar assteunen zet om uit te sluiten dat er ergens nog iets wegloopt of extern lekt.
Gezien de informatie uit de zoekopdrachten en de locatie van het geluid ben ik redelijk zeker dat linksvoor naar de vaantjes is.
Wat ik niet terug kan vinden wat zoiets normaal gesproken kost om te vervangen. Zelf doen lijkt me hier niet echt aan de orde.
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
Berichten: 20302
      		Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Aircross Hybride Shine
      			      		      			      				Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
      			      		      			      				Brandstof: Hybride
      			      		      			      				Bouwjaar: 2021
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				Phase: C5 Aircross
      			      		      			      				Organummer: 16187
      			      		      			      				Productienummer: 20235
      			      		      			      				Versnellingsbak: EAT8
      			      		      			      				kilometerstand: 21.000
      			      		      			      				Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
      			      		      			      				Locatie: 030
      			      		      		
      		      		      		        Berichten: 3646
      		Lid geworden op: 08 nov 2009 15:06
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
      			      		      			      				Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2019
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Versnellingsbak: EAT8
      			      		      			      				kilometerstand: 160kkm
      			      		      			      				Kleur: Blanc Banquise
      			      		      			      				Locatie: 0227
      			      		      		
      		      		      		        Simpel klusje hoor.
Alleen even goed de oude plaats markeren voordat je hem weghaalt.
Als ie los schiet bij een drempel zijn ze al vaker ingekort.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Alleen even goed de oude plaats markeren voordat je hem weghaalt.
Als ie los schiet bij een drempel zijn ze al vaker ingekort.
Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Oh die slangetjes ben ik niet bang voor.
Maar zelfs nu het slangetje vastzit ligt de dame na ongeveer 2 uurtjes op haar gat.
LDS peil is in orde en heb zojuist even de gymnastiekoefeningen gedaan.
Ik vrees dat toch die veerpoot linksvoor naar de knoppen is.
Ik vraag me alleen af wat voor kosten gangbaar zijn voor het vervangen daarvan.
Maandag bel ik GJO ook wel ff hierover. Naar wat ik lees mbt de vering kun je waarschijnlijk nergens beter terecht komen.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Maar zelfs nu het slangetje vastzit ligt de dame na ongeveer 2 uurtjes op haar gat.
LDS peil is in orde en heb zojuist even de gymnastiekoefeningen gedaan.
Ik vrees dat toch die veerpoot linksvoor naar de knoppen is.
Ik vraag me alleen af wat voor kosten gangbaar zijn voor het vervangen daarvan.
Maandag bel ik GJO ook wel ff hierover. Naar wat ik lees mbt de vering kun je waarschijnlijk nergens beter terecht komen.
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
Berichten: 1236
      		Lid geworden op: 16 aug 2014 13:59
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Break 2 liter LP
      			      		      			      				Opties: Pack André en Toverknopje
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09261
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 335404
      			      		      			      				Kleur: EZRC**
      			      		      			      				KPH: Achter
      			      		      			      				Locatie: De Stad Klundert
      			      		      		
      		      		      		        Een nieuwe slang kost nog geen €25,--, even goed markeren (spiegeltje) zoals Boes aangeeft, dan met 2 Ty-raps vast en het is gepiept. Gaat al jaaaaren goed. 
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Groet, Jan 
20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
    				
    				    			20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
Berichten: 1236
      		Lid geworden op: 16 aug 2014 13:59
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Break 2 liter LP
      			      		      			      				Opties: Pack André en Toverknopje
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09261
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 335404
      			      		      			      				Kleur: EZRC**
      			      		      			      				KPH: Achter
      			      		      			      				Locatie: De Stad Klundert
      			      		      		
      		      		      		        LDS peil een cm onder de dop, zoals je eerder aangaf, is veel te hoog.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Groet, Jan 
20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
    				
    				    			20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Zoals ik al aangaf, dat slangetje gaat me wel lukken en de kosten daarvan schrik ik ook niet van.goudfrank schreef:Een nieuwe slang kost nog geen €25,--, even goed markeren (spiegeltje) zoals Boes aangeeft, dan met 2 Ty-raps vast en het is gepiept. Gaat al jaaaaren goed.
Echter. Slangetje wat er zat zit nu lekvrij vast en de dame zakt door haar hoeven. Daarom probeer ik te achterhalen wat het vervangen van de veerpoot kost. Aangezien ik de kans vrij groot acht dat die nu kaduuk is.
In een uurtje of 2 ligt dame gewoon op de grond en het lijkt me heel sterk dat dat door dat slangetje komt. er kwam wel wat vloeistof uit maar niet spectaculair veel. Daarbij is het slangetje al eens vaker los geweest zonder dat de dame erna op de grond lag.
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Ook in de laagste stand? vloeistof komt net tot in het zeefje.goudfrank schreef:LDS peil een cm onder de dop, zoals je eerder aangaf, is veel te hoog.
En dat zal toch niet tot gevolg hebben dat ze haar kont op de straat legt? Eerder het tegendeel zou ik dan verwachten.
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
Berichten: 1236
      		Lid geworden op: 16 aug 2014 13:59
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Break 2 liter LP
      			      		      			      				Opties: Pack André en Toverknopje
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09261
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 335404
      			      		      			      				Kleur: EZRC**
      			      		      			      				KPH: Achter
      			      		      			      				Locatie: De Stad Klundert
      			      		      		
      		      		      		        Heb nog maar één raad, maak een afspraak met GJO om langs te komen. Dan kan hij zien wat je bedoelt en al je vragen beantwoorden. Op haar kont of op de grond verschilt nogal.  Succes
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Groet, Jan 
20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
    				
    				    			20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Ik heb inmiddels contact gehad met GJO, die gaf aan dat het heel onwaarschijnlijk is dat de veercilinder kapot is. Hij verdenkt eerder een van de regelkleppen en dan zou wellicht wat intensiever gymnastieken kunnen helpen. Ik ben daar wat conservatief in geweest vanwege de broze korte slangetjes.
Ik heb ook wat beter opgelet en de dame even van de grond gehad. Alleen de kont zakt in.
Daarbij ontdekt dat er een heel klein scheurtje in de stofhoes van de veercilinder linksachter zit. Dus hoe dan ook ga ik beide stofhoezen achter meteen samen met een revisieset aanpakken.
Nergens lekt ze ook maar enige LDS, echt nergens.
Na het ontgrendelen duurt het even voor ze omhoog komt, de voorzijde zakt amper in.
Komend weekend eerst de beide slangetjes voor vervangen, remmen voorzijde worden inclusief schijven gedaan dus heb dan meteen alle ruimte.
Daarna een intensief gymnastiekprogramma en kijken wat ze doet.
Wordt vervolgd...
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Ik heb ook wat beter opgelet en de dame even van de grond gehad. Alleen de kont zakt in.
Daarbij ontdekt dat er een heel klein scheurtje in de stofhoes van de veercilinder linksachter zit. Dus hoe dan ook ga ik beide stofhoezen achter meteen samen met een revisieset aanpakken.
Nergens lekt ze ook maar enige LDS, echt nergens.
Na het ontgrendelen duurt het even voor ze omhoog komt, de voorzijde zakt amper in.
Komend weekend eerst de beide slangetjes voor vervangen, remmen voorzijde worden inclusief schijven gedaan dus heb dan meteen alle ruimte.
Daarna een intensief gymnastiekprogramma en kijken wat ze doet.
Wordt vervolgd...
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Samen met de voorremmen inmiddels de slangetjes vervangen. Nog geen gymnastiek gedaan.
Na inmiddels alweer een kleine 500km gereden te hebben, de dame legt haar achterste niet meer op de grond nu. Althans de afgelopen dagen niet.
Blijft maf tho..
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Na inmiddels alweer een kleine 500km gereden te hebben, de dame legt haar achterste niet meer op de grond nu. Althans de afgelopen dagen niet.
Blijft maf tho..
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Als er lucht in het systeem komt krijg je dit.  Lucht is samendrukbaar, lds niet. Na enige tijd houdt de auto op de hoogte te corrigeren, eco stand om dr accu te sparen. Fan zal de auto inzakken.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Berichten: 111
      		Lid geworden op: 31 okt 2017 11:04
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break Ligne Prestige
      			      		      			      				Opties: HA3+
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09431
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 351750
      			      		      			      				Kleur: Vert Galant
      			      		      			      				KPH: Voor
      			      		      			      				Locatie: Berkel en Rodenrijs
      			      		      		
      		      		      		        Vreemd, want de dagen dat ze wel haar achterste neervlijde stond ze niet in eco-mode. Sinds alle elektrische gremlins opgelost zijn en er vorig jaar een nieuwe accu ingegaan is staat ze na 4 dagen stilstand nog niet in eco-mode. (Langer weet ik niet, zo lang staat ze nooit stil  
 )
Naar mijn weten stopt dat hoogte corrigeren gewoon zodra de auto in ruststand gaat, dat treedt in ongeveer 5-10 minuten na het afzetten van het contact.
Eco-mode springt alleen aan als de accuspanning te laag dreigt te worden om te starten.
En zoals ik al zei, ze zakt nu nagenoeg niet meer in.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Naar mijn weten stopt dat hoogte corrigeren gewoon zodra de auto in ruststand gaat, dat treedt in ongeveer 5-10 minuten na het afzetten van het contact.
Eco-mode springt alleen aan als de accuspanning te laag dreigt te worden om te starten.
En zoals ik al zei, ze zakt nu nagenoeg niet meer in.
Citroën AX 1.1i First Impression '95
Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig
    				
    				    			Citroën Xsara 1.8i 5d automaat Ligne Prestige '98
Ford Focus break 1.4i '01
Citroën C5 2.0i Break Ligne Prestige '02 <--huidig



