Sinds kort werk ik bij een bekende energieleverancier in 's-Hertogenbosch en is woon/werk verkeer per fiets prima te doen. Sterker nog; het moet, omdat ik te dichtbij woon, mag ik de parkeergarage niet in.

De C5 staat dus praktisch altijd stil en dat is zonde van t geld en van de auto. We hebben nog een C3, maar het idee is om de C5 en de C3 van de hand te doen en er een C-segmenter voor terug te kopen.
Voordat ze op marktplaats gaan of worden ingeruild, is er hier wellicht op voorhand al wel interesse in de C5.
Het is een type III met een 2 liter benzine motor en handgeschakelde 5 bak. Hij zit vrij goed in zijn opties; vrijwel alles is aangevinkt.
Foto's kun je hier vinden: http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=63&t=15854" onclick="window.open(this.href);return false;
Huidige km stand is bijna 131.000 en volgende beurt moet over 6.300 km waarbij de DB-riem aan de beurt is.
Ik heb het altijd een hele fijne auto gevonden; ik word er altijd blij van als ik ermee rijd. Geen grote ellende mee gehad. Naast regulier periodiek onderhoud niks geks. Hooguit wat pech met airco condensors, een vastgelopen remklauw en een lekkende veerpoot.
Tja wat moet zo'n auto nog opbrengen? Op basis van leeftijd, km stand, verbruik en zijn plek op de autostatusladder zal t niet zoveel zijn op de huidige markt. Anderzijds is er niet zomaar een 2e te vinden in deze uitvoering. Voor de liefhebber dus!
Dus concreet... Wat kan ik verwachten qua opbrengst en zijn er mensen die interesse zouden hebben bij verkoop?