Toch mijn probleenm hier eens opwerpen,
Toen ik vorige week thuis wilde wegrijden ging in de Dame meteen rood alarm af met een melding "lekke band rechtsvoor". Ik dus voorzichtig weer huiswaarts en bij inspectie en spanningsmeting niets aan de hand..... mooie 2,4bar.
Toch maar op zeker gespeeld en naar de bandenboer, waar men zei dat de sensor in het wiel stuk zou zijn. Ik liet hem maar vervangen (kost 60€-all in), wel geen originele van Citroën. In het naar huis rijden en de hele verdere dag niets aan de hand en 4 groene logootjes bij "check".
De dag erop ging de waarschuwing af dat meting LINKS-voor niet mogelijk was... een geluidsignaal, een pop-up op het scherm en daarna alleen "service" die geel brandde. Eens een "potvermiljaar" omhoog gestuurd en doorgereden.
Tot een paar dagen later weer de melding kwam van "lekke band RECHTSvoor" en de zelfde kermis als hierboven bij de nieuwe censor...

Ja, zo kun je bezig blijven natuurlijk, dus thuisgekomen via de Lexia de functie uitgeschakeld.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn met die censoren ? En waarom dan plots die meting linksvoor niet meer mogelijk was ???

Met de achterwielen niets aan de hand....ter info.